کد خبر: ۸۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 15 July 2020

 

ایسنا/گیلان امام جمعه آستارا گفت: پذیرفتن مسئولیت و ریاست برای خدمت به خلق الله است و برای پز دادن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا که امروز در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت ها اعتباری هستند و انسان عاقل به این اعتبارات دل بسته نمی شود.

وی با بیان اینکه داشتن سعه صدر و دل بزرگ از اولویت ها است، ادامه داد: انسان هایی که دل بسته به اعتبارات دنیوی هستند، نگاه مادی به همه چیز دارند.

وی با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت و ریاست برای خدمت به خلق الله است، افزود: این پست ها و مقام ها برای پز دادن نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا با اشاره به اینکه از انسان هایی که دارای مقام هستند، در آخرت از عملکرد آنها سوال خواهد شد، خاطر نشان کرد: هر کس که نگاه الهی دارد، دچار تکبر و غرور نمی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه عملکرد روحانیون در همه حوزه ها جهادی است، تصریح کرد: در شهرستان آستارا به روحانیون حق مرزنشینی پرداخت نمی شود و پیگیری های لازم برای تحقق این مهم باید انجام شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی رضازاده، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی حبیبی به سمت رئیس جدید این اداره منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار