کد خبر: ۸۷۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 15 July 2020
 
 

بعد از استعفای سرآسیایی و کناره گیری این مربی جوان از هدایت تیم مشهدی لیگ برتر، سرمربی جدید شهرخودرو تعیین و معرفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست شهرخودرو در تنها بازی که دستیار ایتالیایی هدایت این تیم را برعهده داشت، هیات‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو، به فکر تغییرات افتاد و امشب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد.

شنیده می‌شد که کناررفتن سرآسیایی بخاطر اعمال سلیقه و دخالت مالک جوان باشگاه بوده است. جلسه هیات مدیره باشگاه شهر خودرو عصر (سه‌شنبه، ۲۴ تیر) برگزار شد و در نهایت سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد. قرارداد سهراب بختیاری‌زاده با شهر خودرو، یک‌ونیم ساله است.

 

مدافع گلزن ایران در جام‌جهانی سرمربی شهرخودرو شدسهراب همبازی یحیی گل محمدی سرمربی سابق مشهدی ها در تیم ملی فوتبال ایران بود و جالب اینکه در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان مثل یحیی گلزنی کرد! سهراب برخلاف یحیی مدارج تجربی زیادی در مربیگری سپری نکرده اما در صورت موفقیت در شهرخودرو قطعا گزینه سالهای آتی هدایت استقلال تهران خواهد شد.

بختیاری‌زاده که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ به همراه تیم ملی فوتبال را دارد، در جام جهانی ۲۰۰۶ یکی از گلزنان ایران بود.  

این مربی سابقه هدایت تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان  و تیم ملی جوانان ایران را در کارنامه دارد و در مقطعی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی امید ایران حضور داشته است.

مراسم معارفه بختیاری‌زاده قرار است فردا (چهارشنبه، ۲۵ تیر) در مشهد و با حضور مدیران باشگاه شهر خودرو برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار