کد خبر: ۸۷۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 14 July 2020

دشمن سه شیفت کار می کند ولی ما یک شیفت

تابناک/ رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: ما در برابر فعالیت سه شیفت دشمنان برای مبارزه با انقلاب شکوهمند اسلامی، فقط در یک شیفت کار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد پورشعبانعلی در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا که امروز در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام این بندر مرزی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن شخصیت و افکار جوانان ما را هدف قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه ما در برابر فعالیت سه شیفت دشمنان برای مبارزه با انقلاب شکوهمند اسلامی، فقط در یک شیفت کار می کنیم، ادامه داد: رصد هوشمندانه تهاجم فرهنگی در ابعاد گوناگون از اصلی ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر کدام از مردم ایران باید یک مبلغ باشند، افزود: جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس، هر کدام یک ملت بودند که عزت و آبرو را برای ما به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورشعبانعلی در بخش دیگر سخنان خود "تبلیغ" را از اساسی ترین رسالت های انبیای الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در بینش و تفکر اسلامی جایگاه خاصی دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغ باید به اشکالی چون گفتاری، نوشتاری، شنیداری و رفتاری باشد، تصریح کرد: این موارد برای نفوذ و تأثیرگذاری در تفکر و عقاید مخاطب است.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی بار تبلیغ بر دوش طلبه ها و غیرطلبه ها سنگینی می کند، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بالغ بر ۳۵۰ هزار ولی خدا در خون خود غلطیدند تا این امانت باقی بماند.

وی اضافه کرد: در دوران جنگ از اتباع ۳۱ کشور دنیا در میان اسرا بودند که مبین تلاش جهانی برای آسیب زدن به انقلاب ملت ایران بود که با تقدیم خون شهدا نافرجام ماند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی رضازاده، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی حبیبی به سمت رئیس جدید این اداره منصوب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار