کد خبر: ۸۷۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 14 July 2020

سیل در ییلاق تالش قربانی گرفت

تابناک/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از مرگ یک زن بر اثر سیل در روستای ییلاقی آق‌اولر بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

علی درمانی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه امروز بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی شدید، یک زن حدود ۵۰ ساله که قصد فرار از خانه را داشته، با سیل مواجه شده و جان خود را از دست داده است.

وی افزود: روز گذشته نیز سیل در روستای آق‌اولر سبب تخریب سه واحد مسکونی و خسارت به ۲ واحد دیگر شده بود و امروز نیز سیلاب سرازیر از ارتفاعات تالش، به شهر رسیده و پل ۲۰ متری شهر تالش در معرض سیل قرار گرفته است.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

روستای آق اولر تالش ۳۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل اینکه دیوار خانه های قدیمی روستا با آهک، سفید شده، به آق اولر (خانه های سفید) مشهور است و با داشتن آب و هوای خوب و ارتفاعات کوهستانی و جنگلی، از مناطق گردشگرپذیر تالش به شمار می رود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار