کد خبر: ۸۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 14 July 2020

 

تابناک/نماینده مردم طوالش ، ماسال و رضوان شهر در مجلس شورای اسلامی از سفر سرپرست وزارت خانه صمت به گیلان در روز آینده به استان به دعوت استاندار و مجمع نمایندگان استان در خانه ملت خبر داد.

حسن محمد یاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک با اعلام این خبر، اظهار کرد : حسین مدرس خیابانی ” ساعت 30 : 15 از طریق پرواز وارد فرودگاه می شود.

وی افتتاح شرکت ” گیل آرا بافت کاسپین” تولید کننده کف پوش 5 بعدی خودرو ساعت 16 و بازدید از طرح توسعه داخلی سازی قطعات شرکت ” پایا مدرن کاسپین” در شهر صنعتی رشت در ساعت 40: 16 و بازدید از شرکت ایران رادیاتور در ساعت 45: 17 از برنامه های سفر این مقام دولتی عنوان کرد.

این مقام افتتاح طرح توسعه ” شرکت آرین تخته در شهرک صنعتی سفید رود رشت ” به عنوان تولید کننده ام دی اف در ساعت 19 از دیگر برنامه های سفر سرپرست وزارت ” صمت” اعلام کرد و متذکر شد: ” مدرس خیابانی” راس ساعت 21 رشت را به مقصد پایتخت؛ترک می کند.

“محمد یاری” بررسی مشکلات شهرک های صنعتی و هم چنین وضعیت معادن شن و ماسه و تامین مصالح استان گیلان از جمله حوزه انتخابیه طوالش،ماسال و رضوانشهر را از جمله خواسته های مجمع نمایندگان از جمله حوزه انتخابیه طوالش،ماسال و رضوانشهر ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار