کد خبر: ۸۷۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 14 July 2020
فتح اللهی با تاکید بر اینکه از حضور در اجتماعات و مکان های پر جمعیت بپرهیزید، گفت: نگرانی امروز تردد بی رویه مردم در مکان های عمومی شهر است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،《علی فتح اللهی》امروز(سه شنبه،۲۴ تیر ) در ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت در فرمانداری این شهر اظهار کرد: سلامت جامعه در اولویت برنامه ها قرار دارد.

 


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رسیدن به توسعه پایدار بدون سلامت امکان پذیر نیست گفت: حل همه مشکلات با وحدت و هم دلی مهیا می شود.

 

فتح اللهی اذعان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک دو موضوع مهم در مقابله با کرونا ویروس است.

 

وی با تاکید بر اینکه از حضور در اجتماعات و مکان های پر جمعیت بپرهیزید، ادامه داد: نگرانی امروز تردد بی رویه مردم در مکان های پر جمعیت است.

 


فرماندار رشت خاطر نشان کرد: همه ما در برابر ایجاد امنیت و سلامت جامعه مسئول هستیم.

 


فتح اللهی افزود: اگر مکان ها و فضاهای تولیدی و کسب و کارها تعطیل شود برخی از افراد با مشکل جدی اقتصادی روبه رو می شوند که خسارات آن جبران ناپذیر است.

 


وی خواستار رعایت توصیه های بهداشتی توسط همه مردم شد و تصریح کرد: با فرا رسیدن ماه محرم و صفر و راه اندازی دسته های عزاداری، کنترل بیماری مشکل تر می شود لذا همه بایستی در این راستا آموزش های لازم را فرا گیرند و به توصیه های وزارت بهداشت گوش فرادهند.

 


فرماندار رشت به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت توصیه های بهداشتی اشاره و اضافه کرد: خبرنگاران در این بخش بیش از پیش ورود کرده و عموم مردم را به رعایت بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا ویروس آگاه کنند.

 


وی با تاکید بر اینکه اقتصاد پویا با رعایت توصیه های بهداشتی و داشتن سلامت جامعه مهیا می شود افزود: بیماری کروناویروس تمام جهان را فرا گرفته و فقط مشکل ایران نیست، اما ایران اسلامی با وحدت و هم دلی در مقابله با این بیماری منحوس از کشورهای توسعه یافته پیشی گرفته است.

 


فرماندار رشت به تاکسی ها اشاره و اظهار داشت: توجه رانندگان تاکسی به هنگام فعالیت و محدود کردن مسافرین یکی از مقوله هایی است که بایستی بدان توجه شود.

 


وی با تاکید براینکه دغدغه های اقتصادی در بحران کرونا ویروس افزایش یافته تصریح کرد: رفع این مشکلات با درک همگان از این وضعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی مهیا می شود.


فتح اللهی تاکید کرد: بی توجهی به این امر مهم مشکلات جبران ناپذیری را برای جامعه ایجاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار