کد خبر: ۸۷۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 14 July 2020

 

تابناک/ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: محتوای الکترونیکی کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی در قالب ۳۵ فیلم آموزشی ۱۲ دقیقه‌ای بوده که توسط سرگروه‌های آموزشی استان گیلان برای سال تحصیلی آینده تولید شده است.

پریسا فاطمی درباره ضرورت ادامه آموزش دانش‌آموزان و استمرار فرآیند یاددهی و یادگیری مدرسه‌ای در فضای مجازی، اظهار کرد: درپی شیوع بیماری کرونا در جهان که منجر به تعطیلی مدارس در همه کشورها از جمله ایران شد، آموزش در فضای مجازی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و در این راستا تلاش‌های بی ‌وقفه‌ای انجام شده که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزی(شاد) اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان افزود: در این شبکه معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند آنچه که در مدرسه اتفاق می‌افتد را در زمان تعطیلی مدارس در این فضای امن مجازی انجام دهند.

وی درباره چگونگی تولید محتوای کتاب پایه چهارم، گفت: در پی ابلاغ معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، جهت تولید محتوای الکترونیک کتاب‌های پایه چهارم ابتدایی، محتوای الکترونیکی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی توسط سرگروه‌های استانی این اداره کل تولید شده است.

فاطمی خاطرنشان کرد: محتوای الکترونیکی کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی در قالب ۳۵ فیلم آموزشی ۱۲ دقیقه‌ای بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار