کد خبر: ۸۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 14 July 2020
 
تابناک/فرماندار روانسر گفت: ۳۹۰ طرح اقتصادی در این شهرستان با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر مشمول دریافت تسهیلات ناشی از بیماری کرونا است.

به گزارش هزار ماسوله، سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: تاکنون ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای صاحبان ۴۷ طرح خسارت دیده ناشی از کرونا مصوب شده که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده و جذب این تسهیلات از اولویت های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان است.

 

فرماندار روانسر اضافه کرد: سهمیه شهرستان روانسر در تسهیلات عشایری و  روستایی شهرستان ۱۱۹ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال است که تاکنون ۱۳۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۱۱۴ طرح با اشتغالزایی ۱۱۴نفر پرداخت شده است.

 

مصطفی زاده اظهار داشت: سال جهش تولید بهترین فرصت برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در شهرستان است.

 

وی گفت: دولت دهم و یازدهم در مقوله راه اندازی کسب و کارهای جدید و اشتغال کارنامه درخشان و قابل دفاعی دارد و مدیران در این راستا باید اطلاع رسانی مطلوبی داشته باشند.

 

فرماندار روانسر تصریح کرد: ایجاد نشاط و امیدآفرینی رسالت مدیران در این دوران حساس است و اطلاع رسانی های درست و به موقع می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

مصطفی زاده افزود: خروجی و نتیجه جلسات اشتغال برای مردم باید مشهود باشد و فقط ارایه آمار و ارقام نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار