کد خبر: ۸۷۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 14 July 2020
علیزاده از برگزاری جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای طهورا به مناسبت روز عفاف و حجاب در گیلان خبرداد.
 

 

تابناک/«عبدالکریم علیزاده» با بیان اینکه جشنواره تولیدات چند رسانه ای طهورا به مناسبت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب در گیلان برگزار می‌شود به خبرنگار شبستان گفت: این جشنواره با محوریت پوشش و حفظ کرامت بانوان، مردان و سلامت اخلاقی جامعه، محبت پدرانه- تربیت عفیفانه و نقش متقابل فرد، خانواده و جامعه در سلامت اخلاقی همدیگر برگزار می‌شود.


معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان افزود: فضای مجازی گذرگاه فرصت‌ها و تهدیدهای سلامت اجتماعی از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۸ مرداد تعیین شده است اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، انیمیشن، موشن‌کمیک و موشن‌گرافیک جهت شرکت در جشنواره از طریق شماره ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ و یا شناسه @Gil_cyber در شبکه‌های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


به گفته‌ علیزاده این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، سپاه قدس گیلان، شهرداری رشت، منطقه آزاد انزلی و مرکز فضای مجازی سپاه قدس برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان ساخت: نفر اول این جشنواره لوح سپاس، تندیس و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم لوح سپاس، تندیس و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم لوح سپاس تندیس و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار