کد خبر: ۸۷۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 14 July 2020

 

 

کاهش هزینه‌های سفر در کنار بالا نگه داشتن کیفیت آن خواسته‌ای است که اکثر مسافران همیشه در جستجوی آن بوده‌اند این روزها حفظ سلامت و امکان رعایت نکات ایمنی در طول سفر به دلیل شیوع کرونا به خواسته‌های قبلی مسافران اضافه شده است. رومیتا، سایت اجاره ویلا و سوئیت می‌خواهد برای برآورده کردن این خواسته‌ها پیش قدم شود.


 

اگر این روزها به سایت‌هایی که در زمینه اجاره ویلا شمال فعالیت می‌کنند سر زده باشید و قیمت‌ها را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که بله، کرونا بر قیمت اجاره ویلا نیز تاثیر گذاشته است. و شاید بتوان با رعایت نکات ایمنی مانند سفر کردن تنها به همراه خانواده، خارج نشدن از ویلا و حضور نداشتن در مکان‌های شلوغ و سر بسته در طول سفر، سفری ایمن و ارزان در این دوران را تجربه کرد.

البته حجم سفرها در تمام شهرها کاهش نداشته و به شهری مانند تهران که اکثر سفرها با مقاصد کاری هستند همچنان مسافرانی سرازیر می‌شوند. بهترین انتخاب در این شرایط اجاره سوئیت در تهران به جای رزرو هتل است چرا که هتل‌ها مکان‌هایی شلوغ و پر رفت و آمد هستند و شما را در معرض تماس با افراد بیشتری قرار خواهند داد. در ادامه اشاره خواهیم کرد که چگونه سوئیت ارزان، باکیفیت و ایمن را در تهران اجاره کنید.

کاهش هزینه‌های سفر در کنار بالا نگه داشتن کیفیت آن خواسته‌ای است که اکثر مسافران همیشه در جستجوی آن بوده‌اند این روزها حفظ سلامت و امکان رعایت نکات ایمنی در طول سفر به دلیل شیوع کرونا به خواسته‌های قبلی مسافران اضافه شده است. رومیتا، سایت اجاره ویلا و سوئیت می‌خواهد برای برآورده کردن این خواسته‌ها پیش قدم شود.

اگر اخیرا در شهرهایی مثل رامسر، نوشهر و یا رشت به دنبال ویلای اجاره‌ای بوده‌اید ممکن است با این موضوع مخالف باشید و بگویید که قیمت اجاره ویلا نه تنها تحت تاثیر کرونا پایین نیامده بلکه تحت تاثیر افزایش قیمت مسکن بالا هم رفته است.

اما بهتر است بدانید شما مسیر را اشتباه رفته‌اید. شما وقتی با اعضای خانواده کیلومترها مسیر را طی کرده‌اید و خسته و کوفته به مقصد رسیده‌اید مجبورید که یک ویلا اجاره کنید پس طبیعتا قیمت‌هایی که به شما می‌گویند قیمت‌های بالاتری است. حتی اگر مدت‌ها باشد که مسافری ویلای آنها را اجاره نکرده باشد. و البته که با گرفتن هزینه بیشتر از شما می‌توانند ضرر روزهای خالی بودن ویلا را هم جبران کنند.

اما اجاره آنلاین ویلا از سایت رومیتا متفاوت است، در این سایت در هریک از شهرهای شمال و حتی شهرهای دیگر ده‌ها ویلا ثبت شده‌اند که هر کدام امکانات متفاوتی دارند. برخی ویلاهای ساحلی هستند و برخی جنگلی، برخی استخر دارند و برخی امکاناتی مانند میز بیلیارد و فوتبال دستی. طبیعتا با کاهش میزان سفرها درخواست برای اجاره ویلاها کاهش یافته و بازار رقابت بین آنها داغ‌تر می‌شود و در این میان برنده کسی است که منصفانه‌ترین قیمت را ارائه بدهد. پس مطمئنا می‌توانید در این ایام ارزان‌تر ویلا اجاره کنید به شرطی که از راه صحیح آن اقدام کنید.

درخواست دیگر همیشگی مسافران کیفیت است و برآورده کردن آن نیز کار چندان ساده‌ای نیست. اما بازار داغ رقابت را به یادآورید و بدانید که بر کیفیت هم بی‌تاثیر نخواهد بود. یک ویلا لوکس در نمک آبرود را در تابستان سال ۹۸ تصور کنید. مسافری به دلیل پایین بودن کیفیت نظافت از تحویل گرفتن ویلا امتناع می‌کند و سفرش را کنسل می‌کند. شاید صاحب ویلا و یا کسی که آن را اجاره می‌دهد اهمیت چندانی به این موضوع ندهد چون در روزهای گذشته به اندازه ی کافی درآمد داشته و می‌داند که می‌تواند ویلا را با مسافران دیگر پر کند. اما این روزها همان ویلا باید نظر مسافر را جلب کند و به هیچ عنوان نباید مسافری را از دست بدهد چون جایگزین کردن آن کار دشواری است. پس طبیعتا کیفیت بالا خواهد رفت.

یکی دیگر از نکاتی که سبب بالا رفتن کیفیت و هم چنین افزایش ایمنی و حفظ سلامت مسافران در سفرها شده است ایده جذاب رومیتا برای نشانه‌گذاری کردن اقامتگاه‌های ضدعفونی شده است. در این سایت ویلاها و سوئیت‌هایی که میزبان‌های آنها اقامتگاه‌ها را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اجاره می‌دهند با نشانه مخصوصی مشخص شده‌اند که مسافران می‌توانند با خیال راحت‌تری آنها را اجاره کنند.

برخی از این پروتکل‌ها عبارتند از تب‌سنجی مسافران قبل از تحویل، رعایت فاصله بیش از یک روز بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید و ضدعفونی کردن سطوح با مواد ضدعفونی کننده. هم چنین این اقامتگاه‌ها به تعداد بالای مسافر اجاره داده نمی‌شوند.

 

 

پس اگر فکر می‌کردید که با این قیمت ارز و این وضعیت شیوع کرونا ارزان و ایمن سفر کردن کاری غیر ممکن است امیدواریم که دوباره به این موضوع فکر کنید و در نظر بگیرید که با رعایت یک سری از نکات می‌توانید سفر کنید و از کسالت و ناامیدی این روزها نجات پیدا کنید.

طبیعی است که تغییر شکل زندگی اجتماعی انسان‌ها تحت تاثیر شیوع این ویروس و به دنبال آن فشار روانی بحران‌های اقتصادی سلامت روان ما را در معرض خطر قرار داده است و هر یک از ما در قبال خود و جامعه مسئولیم که علاوه بر حفاظت از سلامت جسم خود از سلامت روان خود نیز مراقبت کنیم پس داشتن تفریحاتی که به شیوع ویروس دامن نزند و خود ما و دیگران را در خطر ابتلا قرار ندهد باید در برنامه‌مان قرار گیرد.

نباید این نکته را فراموش کنیم که رفتارهای در طول سفرمان نیز باید کمی تغییر کند و دیگر نمی‌شود مثل قبل در هنگام سفر همه وعده‌ها را در رستوران بخوریم و هر روزمان را در بازارها و مراکز توریستی بگذرانیم. در این راستا بهتر است چند نکته را ذکر کنیم.

اگر در ایام کرونا ویلایی اجاره کرده‌اید : ۱- مطمئن شوید که در این ویلا امکانات لازم برای آشپزی و طبخ غذا وجود دارد چرا که شما نمی‌خواهید با صرف غذا در رستوران خود را در خطر ابتلا قرار دهید.

۲- مطمئن شوید امکانات تفریحی در داخل ویلا به اندازه کافی وجود دارد، طبیعتا قدم زدن در ساحل و کنار دریا همراه با ماسک و حفظ فاصله اجتماعی شما را در خطر قرار نمی‌دهد اما چرخیدن در پاساژها و بازارها و یا استفاده از تفریحات دیگری مانند قایق سواری، جت اسکی و هرچیزی که شما را در ارتباط نزدیک با دیگران قرار دهد خطرناک است پس بهتر است زمان بیشتری را در داخل ویلا سپری کنید.

ویلای استخردار از این نظر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. بازی‌هایی مثل بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی نیز در برخی ویلاها وجود دارند که حتما در هنگام رزرو به آنها دقت کنید. حتی وجود یک باغ کوچک و بخشی از طبیعت که به صورت خصوصی به آن دسترسی داشته باشید می‌تواند شما را از خروج از ویلا بی نیاز کند.

۳- مطمئن شوید که صاحب ویلا پروتکل‌های بهداشتی را که شامل فاصله زمانی بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید است را رعایت کرده است.

اما اگر به دلیل مشغله کاری و یا حتی مسائل درمانی عازم سفری به تهران هستید همان‌طور که پیشتر گفتیم بهترین انتخاب برای شما اجاره روزانه خانه در تهران است. رومیتا برای خدمت‌رسانی بهتر به این دسته از مسافران تنوع سوئیت‌های تهران را در همه مناطق آن بسیار بالا برده است و با قرار دادن نشان اقامتگاه‌های ایمن خیال شما را از ویروس کرونا راحت کرده است. این افزایش تنوع باعث شده است که تعداد سوئیت‌های ارزان تهران در این سایت بیشتر و انتخاب ساده‌تر شود.

همین حالا می‌توانید این مقاله را برای اعضای خانواده‌تان بفرستید تا بدانند که می‌توانند با در نظر گرفتن این نکات حتی در این ایام هم سفر کنند و برنامه‌ریزی برای یک سفر شاد را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار