کد خبر: ۸۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 12 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در نشست با مسئولان فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امروز جغرافیای ورزش به سمت رشته‌هایی رفته که ورزش‌های خیابانی هستند یا ورزش‌های مدرن، اظهار داشت: ورود اسکیت به بازی‌های المپیک بیانگر این مهم است که کمیته بین‌المللی المپیک نیز توجه ویژه‌ای به رشته‌های جوان‌پسند دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اسکیت به عنوان ورزشی مفرح و جذاب نام برد و گفت: اسکیت مورد توجه خانواده قرار دارد و می‌تواند به سلامتی و نشاط جامعه کمک کند و لازمه‌اش دسترسی مردم به امکانات است تا زمینه توسعه همگانی این رشته بوجود آید.

علی‌نژاد ابعاد قهرمانی اسکیت را هم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در ابعاد قهرمانی به دلیل تنوعی که این رشته از آن برخوردار است و با عنایت به این مهم که در قالب بازی‌های المپیک و آسیایی هم قرار گرفته از اهمیت زیادی برخوردار است و با سرمایه‌گذاری در این رشته در آینده می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند.

وی روند فعالیت‌های فدراسیون اسکیت را در ادوار مختلف رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: بدست آوردن کرسی نایب رئیسی آسیایی برای ایران از جمله کرسی‌های موثر بین‌المللی محسوب می‌شود و امیدوارم در استمرار کسب کرسی‌های بین‌المللی، مسئولان فدراسیون در کسب کرسی‌های جهانی نیز موفق ظاهر شوند.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش بازی‌های آسیایی 2022 را برای اسکیت مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: برنامه‌ریزی فدراسیون می‌تواند در بازی‌های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل و اسکیت را به سبد مدال‌آوری ایران اضافه کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون اسکیت را به تلاش برای توجه ویژه به رشته اسکیت بورد رهنمون کرد و اظهار داشت : وزارتخانه هم این فدراسیون را که در سال ٩٨ عملکرد خوبی داشته در راستای اهدافش حمایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار