کد خبر: ۸۷۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 12 July 2020

فجرسپاسی شیراز به دلیل شرایط بد مالی به  سفری عجیب می رود

شیراز - تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه به یکی از عجیب ترین سفرهای چندسال اخیر خود می رود.

به گزارش خبرنگار مهر؛ شاگردان داوود مهابادی فردا دوشنبه در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور جام آزادگان میهمان تیم فوتبال داماش گیلانیان است. فجری‌ها پیش از دیدار مقابل شمالی‌ها، عصر امروز یکشنبه آخرین جلسه تمرین خود را ساعت ۱۸ و سی دقیقه در زمین چمن پادگان برگزار می‌کنند آنها به دلیل شرایط نابسامان مالی، فردا دوشنبه ساعاتی قبل از دیدار با رشتی ها به رشت می رسند و بلافاصله به ورزشگاه میزبان می‌روند تا مهیای مسابقه شوند کاروان فجر سپاسی بعد از دیدار برابر داماشی‌ها به دلیل شرایط مالی به شیراز باز نمی‌گردند و از رشت به تهران سفر می‌کنند و شش روز در تهران می‌مانند تا زمان مسابقه بعدی شأن برابر بادران تهران فرا برسد.

در این خصوص عباس زارع سرپرست این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این نخستین بار در طول سالهای اخیر است که تیم ما اینگونه سفر می‌کند به دلیل اینکه روز قبل از بازی با داماش یعنی امروز یکشنبه پرواز مستقیم از شیراز به رشت وجود ندارد ما تصمیم گرفتیم فردا که پرواز مستقیم وجود دارد، پرواز کنیم البته امکانش بود که از پرواز شیراز به تهران استفاده کنیم و از تهران به رشت برویم اما با در نظر گرفتن هزینه‌های هتل و هزینه‌های جانبی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان باید هزینه می‌کردیم.

سرپرست فجر شهید پاسی شیراز افزود: باید به فکر کاهش هزینه‌هایمان هم باشیم در بدترین شرایط مالی قرار گرفته ایم و به سختی اینگونه سفر می‌کنیم از شب عید تا الان یک ریال هم نتوانسته ایم به بچه‌ها بدهیم.

زارع ادامه داد: برای مسابقه فردا چند مصدوم داریم از جمله امیر شبانی، اسماعیل بابایی و حمید نعمتی. یک محروم هم داریم که محمد حسین کریمی زاده به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبل اجازه حضور در دیدار فردا را ندارد.

وی افزود: همانطور که در جدول هم مشخص است تیم ما امکان صعود و یا سقوط ندارد. داماشی‌ها هم همین شرایط را دارند با این حال تمام سعی ما در بدست آوردن یک نتیجه خوب خلاصه شده است. کادر فنی مان هم در روزهای اخیر آنالیزهایی در خصوص حریف فردا داشته اند.

سرپرست فجر سپاسی گفت: بعد از بازی با داماش ما به شیراز باز نمی‌گردیم و از رشت به تهران می‌رویم و منتظر آغاز بازی مقابل بادران می‌مانیم. یکی از دوستان مان در تهران مکانی را به صورت رایگان در اختیارمان گذاشته که در این مکان اردویی شش روزه برگزار خواهیم کرد در نظر بگیرید اگر این مکان فراهم نبود باید به شیراز بازمی گشتیم و سپس یک مسیر رفت و برگشتی به تهران را پشت سر می‌گذاشتیم که هزینه‌ای بالغ بر ۴۰- ۵۰ میلیون تومان متحمل می‌شدیم.

به گزارش خبرگزاری مهر ساعت ۱۹ و سی دقیقه فردا دوشنبه ۲۳ تیرماه در آخرین دیدار هفته بیست و نهم جام آزادگان فجری‌ها رودرروی داماشی‌ها می‌ایستند و در مسابقه بعدی، یکشنبه هفته آینده برابر بادران در تهران به میدان می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار