کد خبر: ۸۷۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 12 July 2020

پنج طرح تقویت برق در بخش لوندویل آستارا اجرا می‌شود

تابناک / بخشدار لوندویل آستارا از در حال اجرا بودن پنج طرح توسعه و تقویت برق در روستاهای این بخش، با ۱۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد.

توحید کرم زاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات برق روستاهای لوندویل در بخشداری این بخش اظهار کرد: تامین برق تک مشترکان روستایی با ۸۵۰ میلیون ریال، رفع ضعف برق با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، افزایش قدرت ترانس با هزار میلیون ریال، تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار با چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست و اعتبار برخی از طرح ها نیز پیگیری می شود.
وی افزود: ۱۷ روستا دارای برق و روستای میه کومه فاقد برق است و اقدامات و پیگیری های اولیه برای برقرسانی به این روستا در حال انجام است و با توجه به مصرف قابل ملاحظه برق در لوندویل، به صرفه جویی مشترکان در ساعات اوج مصرف نیاز است.

بخشدار لوندویل ادامه داد: این بخش ۱۲ هزار مشترک برق دارد و اداره برق شهرستان به تامین روشنایی معابر شهر، جابجایی تیر برق برخی معابر روستایی، تقویت ولتاژ و اصلاح و تعویض شبکه معابر روستایی اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به عبور کابل برق فشار قوی از محوطه منازل مسکونی برخی روستائیان، رسیدگی اداره برق برای جابجایی و اصلاح آن را خواستار شد.
رئیس اداره برق آستارا نیز در این جلسه همکاری دهیاران در زمینه شاخه زنی درختان زیر کابل های برق و پرداخت بموقع بهای برق از سوی مشترکان را برای خدمات رسانی بهتر خواستار شد.
فرزین بهامین از مشترکان لوندویل خواست، با رعایت صرفه جویی و الگوی مصرف صحیح، اداره برق را در تامین انرژی و استمرار خدمات یاری کنند.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار