کد خبر: ۸۷۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 12 July 2020
تابناک / عصر شنبه 21 تیرماه, فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه مسئولین و معاونت های سپاه استانی از پارک علم و فناوری گیلان بازدید کردند.
 

در این دیدار تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان گیلان و سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج سپاه قدس گیلان به امضاء رسید.

این تفاهم نامه به منظور ایجاد کسترش و ارتقا سطح همکاری در حوزه علم و فناوری انجام شداست .

فرمانده سپاه قدس گیلان حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را جزو مأموریت‌های ذاتی سپاه دانست و گفت: سپاه با وجود قرارگاه جهاد علمی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه زیر ساخت‌های علمی انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات میان سپاه قدس گیلان و شرکت‌های دانش بنیان گفت: باید همکاری و تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و سپاه قدس بیشتر شود زیرا شاید بخشی از خدمات مورد نیاز ما در گیلان و کشور در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال باید توسط شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

عبدالله‌پور اقتصاد را پاشنه آشیل انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: کارگاه‌های شرکت‌های دانش بنیان و‌ فناور قرارگاه‌های سپاه پاسداران در حوزه جهش تولید است و هرجا که سپاه به رفع موانع تولید و افزایش رشد اقتصادی کمک کند در واقع به وظایف پاسداری خود عمل کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار