به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر روند تخصیص اعتبارات گفت: متاسفانه امسال  ازوضعیت بودجه‌ای  مناسبی برخوردار نیستیم ، اما با توجه به اینکه ورزشکاران شهرستان  لنگرود همواره با کسب مدالهای رنگارنگ  موجب درخشش و ارتقا جایگاه ورزشی استان گیلان شده اند لذا در مورد 4 پروژه نیمه تمام این شهرستان ، 2 مورد از جمله احداث  سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی در اولویت تخصیص اعتبار پروژه های امسال قرار خواهد گرفت .

وی اظهار امیدواری کرد که با کمک نماینده و فرماندار محترم  بتوانیم  گامهای موثری برداشته و عملکرد خوبی را در این شهرستان به ماندگار بگذاریم.

در ادامه فرماندار لنگرود  یکی از دغدغه‌های اساسی حوزه ورزش را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را خواستار شد.

مهندس شفقی افزود :چند پروژه ورزشی نیمه تمام در این شهرستان داریم که انتظار داریم باجذب اعتبارات مورد نیاز و تخصیص آن مراحل احداث و تکمیل پروژه های  سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالنهای ورزشی ملاط – خالکیاسر در دستور کار قرار گیرد. نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت: ما  به دنبال راهکار و پیگیری جهت پروژه های  نیمه تمام ورزشی این شهرستان هستیم   و امیدواریم رهاورد این نشست پیگیری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان و ایجاد و توسعه مجموعه های ورزشی جدید باشد.

 دکتر محمد نژاد با اشاره به اهمیت ورزش در پیشگیری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد گفت: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان  و ادارات شهرستان نقش مهمی را بر عهده دارند .

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد:  اگر بخواهیم ورزش شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گیرد لازم است روسای مربوطه با درایت و تلاش و برنامه ریزی پیش بروند و در این بین استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین استفاده بهینه  از تمامی   پتانسیل های موجود مسئله ای است که اداره ورزش و جوانان باید به آن توجه ویژه کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره ورزش و جوانان گفت: با توجه به امکاناتی که از گذشته در شهرستان موجود بوده و ورزش نیز خاستگاه ویژه ای در آن دارد و رشد خوبی داشته  انتظار داریم با گذر زمان شاهد پیشرفت و تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم .

ناصر شهدی با تاکید بر  پتانسیل موجود شهرستان لنگرود در امر توسعه فضاهای ورزشی  ؛ از فرماندار و نماینده و مدیر کل ورزش و جوانان  گیلان خواستار تخصیص اعتبار در سال ۹۹ به منظور تکمیل و بهره برداری پروژهای نیمه تمام شد.

لازم به ذکر است بازدید از پروژه های  نیمه تمام از جمله احداث سالن باستانی  و زمین چمن مصنوعی کومله از دیگر برنامه های مدیرکل ورزش و جوانان  در شهرستان لنگرود بود .

index