کد خبر: ۸۷۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 12 July 2020

 

 
چندی پیش خبری در رسانه‌های منتشر شد که در آن اشاره شده بود رونالدو به زودی به درآمد ۱ میلیارد دلار در طول دوران کاری حرفه‌ایش می‌رسد

 

تابناک/کریستیانو رونالدو از قهرمانی به همراه پرتغال در جام ملت‌ها به عنوان مهم‌ترین افتخار زندگی‌اش یاد کرد.

کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از برترین بازیکن‌ها تاریخ دنیای فوتبال افتخارات بسیار زیادی کسب کرده. هم در عرصه فردی و هم در عرصه تیمی. او توانسته توپ طلای اروپا را به خانه ببرد، آقای گل شود و بسیاری از آمارها و رکوردها را به نام خود تغییر دهد.

رونالدو افتخارات تیمی فراوانی هم داشته. از قهرمانی‌های متعدد داخلی با منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس گرفته تا قهرمانی‌های قاره‌ای و حضور با پرتغال در نیمه نهایی جام جهانی اما مهم‌ترین سوال برای بسیاری از هواداران فوتبال این است که او کدام افتخار را بیشتر از دیگر جام‌ها و موفقیت‌هایش دوست دارد.

روز جمعه، سالروز قهرمانی تیم پرتغال در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بود. رونالدو پیشتر با پرتغال توانسته بود در سال ۲۰۰۴ به فینال رقابت‌ها هم برسد اما در فینال مقابل یونان مغلوب شده بود. این بار در مسابقاتی که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد، رونالدو توانست به همراه تیم ملی کشورش به قهرمانی برسد. او روز گذشته در توئیتر با انتشار عکسی دسته جمعی از بازیکنان پرتغال درباره قهرمانی این تیم در مسابقات یورو ۱۶ نوشته:

این روز برای ما روز بسیار خاص و یگانه‌ای بود. بدون شک این جام مهم‌ترین افتخار دوران حرفه ای من است.

رونالدو این متن را به زبان پرتغالی نوشته تا علاقه خود به کشورش را بیش از پیش نشان دهد.

کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از برترین بازیکن‌ها تاریخ دنیای فوتبال افتخارات بسیار زیادی کسب کرده. هم در عرصه فردی و هم در عرصه تیمی.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار