کد خبر: ۸۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 12 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد شنبه شب دومین شکست سنگینش در چلسی (بعد از باخت 4 بر صفر ابتدای فصل مقابل منچستریونایتد) را تجربه کرد. این اتفاق در خانه شفیلد و با نتیجه 3 بر صفر رخ داد و تعداد باخت‌‌های این فصل آبی‌های لندن در لیگ برتر را به 11 مورد افزایش داد که بیشترین تعداد در 4 سال اخیر است. همچنین با این باخت چلسی این فرصت را در اختیار منچستریونایتد و لسترسیتی قرارداد که از این تیم سبقت و در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرند.

لمپارد پس از بازی گفت: حریف از ما قویتر بود. در ورزشگاه‌های خالی شما هر صدایی را می‌شنوید اما تنها صدایی که من می‌شنیدم از سوی شفیلد بود. آنها تیم خوبی دارند. اگر به اینجا بیایید و ضعیف بازی کنید، اتفاقی می‌افتد که در این بازی برای ما افتاد. سرعت بازی ما بسیار پایین بود و بال‌های‌مان نقش پررنگی نداشتند. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما وقتی که گل دوم را خوردیم دیگر کار خیلی سخت شد. تمام طول فصل ما بازی‌های‌مان را آنالیز می‌کنیم و به کارمان ادامه می‌دهیم. الان هم باید هرچه سریعتر از فکر این شکست خارج شویم و برای ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول بجنگیم. من از این شکست درس‌های فراموش نشدنی زیادی گرفتم.

لمپارد درباره به خطر افتادن شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم گفت: من امروز نگران سهیمه نیستم. تنها کاری که انجام می‌دهم این است که بنشینم، بازی‌های‌مان را تماشا کنم و ببینم که چه کاری باید انجام دهم. امروز من بیشتر نگران عملکرد تیمم هستم تا سهمیه. باید کاری کنم که در بازی‌های بعدی مقابل نوریچ، منچستریونایتد یا ولورهمپتون مثل امروز بازی نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار