کد خبر: ۸۷۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 12 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب با یک گل میزبان خود ویادولید را در هفته سی‌و‌ششم لالیگا شکست داد تا فاصله را با رئال مادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده به یک امتیاز کاهش دهد.

کیک ستین سرمربی کاتالان‌ها درباره پیروزی خفیف و دشوار تیمش گفت: در نهایت باید گفت که تیم ما خسته بود. حریف در خط حمله‌اش بازیکنانی داشت که ما را به زحمت می‌انداختند و به همین دلیل ما نمی‌توانستیم بر تمام نقاط زمین مسلط و کنترل داشته باشیم و همین موضوع به ما فشار زیادی آورد. ما باید که در همان نیمه اول با زدن دو یا سه گل کار را یکسره می‌کردیم چون در نیمه اول کار برای ما خیلی راحت بود. چرا این کار را نکردیم؟ در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. گاهی وقت‌های بیشتر انگیزه دارید و گاهی اوقات کمتر. گاهی اوقات بدون اینکه خودتان بخواهید توپ وارد دروازه می‌شود و گاهی اوقات هر کاری می‌کنید داخل دروازه نمی‌رود. ما در این بازی همان کارهایی را انجام دادیم که در بازی مقابل ویارئال انجام داده بودیم. آنجا توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و اینجا نه.

ستین درباره بی‌ثباتی عملکرد تیمش در طول بازی هم تأکید کرد: این نتیجه استرسی است که تیم همیشه در معرض آن قرار داشته و دارد. این یک واقعیت است که بازیکنان ما در این بازی مسافت‌های بیشتری پیمودند و به همین دلیل عامل خستگی روی عملکردشان تأثیر گذاشت.

 

سرمربی کاتالان‌ها درباره مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم و نیمکت‌نشین بودن لوئیس سوارس هم اظهار داشت: تراشتگن برای محافظت از دروازه اینجاست، برای انجام کارهایی که تا الان انجام داده است. همه بازیکن مان کارشان را انجام می‌دهند. سوارس؟ خوب است که گاهی به بازیکنان استراحت بدهیم. سوارس 5 بازی پشت سر هم انجام داده بود و در تمام آنها هم تقریباً به طور کامل حضور داشت و باید استراحت می‌کرد.

سرمربی سابق رئال بتیس درباره تعویض شدن آنتوان گریزمان با سوارس بین دو نیمه و اینکه آیا در آن زمان با او درباره تصمیمش حرف زده هم عنوان کرد: خود او درخواست کرد که تعویض شود چرا که ظاهراً مشکلی برای او پیش آمده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار