کد خبر: ۸۷۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 12 July 2020

لایحه تجارت در مجلس مجدداً بررسی خواهد شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ایرادات لایحه تجارت گفت: این لایحه در مجلس یازدهم به صورت دقیق و با دعوت از تمام کارشناسان مجددا بررسی خواهد شد.

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت گفت: لایحه تجارت دارای ایرادات اساسی بود ولی متأسفانه در مجلس دهم بخش زیادی از ماده‌های آن به سرعت تصویب و به شورای نگهبان قانون اساسی جهت تأیید نهایی ارسال شد. اقدام مجلس دهم در این زمینه خوب نبود.

وی ادامه داد: بازگشت این لایحه از شورای نگهبان کار بسیاری خوبی بود. در مجلس یازدهم فرصت داریم به صورت دقیق لایحه مذکور را بررسی کنیم. لایحه تجارت در مجلس یازدهم مجدداً بررسی خواهد شد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه لایحه تجارت تأثیر زیادی بر فعالیت‌های تجاری دارد، گفت: لایحه تجارت بعنوان یک قانون مادر تأثیر بسیار فراوانی بر مراودات و فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی دارد. این موضوع حساسیت‌های زیادی را به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: در چند وقت گذشته تعدادی از مدیران اقتصادی و بازرگانی دولت نسبت به لایحه تجارت نقدهای داشته‌اند که برخی از آن‌ها صحیح می‌باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در مجلس یازدهم زمان زیادی را به بررسی لایحه تجارت اختصاص خواهیم داد و در همین راستا از تمام کارشناسان دعوت خواهیم کرد تا نقطه‌نظرات خود برای غنای هرچه بیشتر لایحه ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار