کد خبر: ۸۷۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 11 July 2020
پورحضرت با اشاره به نقش زنان در سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: زنان اسوه و نمونه سبک زندگی ایرانی اسلامی محسوب می‌شوند و باید سبک زندگی حضرت زهرا(س) را راه و چراغ خود قرار دهند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(شنبه، ۲۱تیر) در جلسه کمیته عفاف و حجاب این شهرستان اظهار کرد: امروز ۲۱ تیر در تقویم ایران اسلامی به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در چهل و یک سال انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس زنان و بانوان نقش سازنده‌ای در پشت جبهه‌های حق علیه باطل داشتند افزود: پس از هشت سال دفاع مقدس در حماسه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور، مشارکت و اهتمام ویژه ای را زنان ایرانی داشتند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین تاثیر در بحث پیشگیری و مقابله از بیماری کرونا را بانوان بر عهده دارند گفت: در حوزه درمان اکثرا بانوان بودند که تاکنون صبوری و مقاومت کردند و شب را از روز نشناختند و در این ایام تلاش وافر داشتند.

 

پورحضرت با اشاره به نقش زنان در سبک زندگی ایرانی اسلامی تصریح کرد: زنان اسوه و نمونه سبک زندگی ایرانی اسلامی محسوب می‌شوند و باید سبک زندگی حضرت زهرا(س) را راه و چراغ خود قرار دهند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در هر منطقه و خانواده‌ای بانوان سبک زندگی اسلامی را به عنوان نمونه و سرلوحه امورات خود پیگیری کردند ما در آن خانواده‌ها از هرگونه ناهنجاری به دو بودیم و فرزندان آنها هم با سبک زندگی اسلامی تربیت و تحویل جامعه داده شدند.

 

وی با بیان اینکه بانوان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی کوشا باشند تا فرزندان را در آینده با این سبک و سیاق تحویل جامعه دهیم اظهار کرد: باید به موضوعاتی که به عنوان سیاستگذاری کلان کمیته بانوان مطرح است، دست یابیم.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سیاستگذاری‌های رییس جمهور، بهره گیری از ظرفیا بانوان در مسئولیت‌ها بی سابقه بوده است افزود: استان گیلان جز استان‌های پیشرو در این زمینه است و ۲۲  درصد را تحقق داده و تا پایان این دولت تلاش دارد که این میزان را به ۳۰ درصد برساند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه نزدیک ۶۳۷ بانو در مناسب مدیریتی گیلان از قبیل مدیر کلی، میانی و ارشد در حال فعالیت هستند گفت: در هفته‌ها و ماه‌های آتی اتفاقات جدیدی را شاهد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به ارتقای سلامت بانوان تصریح کرد: سلامت بانوان برای ما بیش از هر چیزی مورد تاکید است و شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان ماسال باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای دهند.

 

پورحضرت با اشاره به  بحث‌های اقتصادی و اشتغال خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین وقتی راه اندازی شود به اطلاعات خاصی در حوزه اشتغال دسترسی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار