کد خبر: ۸۷۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 11 July 2020
 
  تابناک / عوامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت در سومین هفته تیر ماه، شب های پرکاری را سپری کردند.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار رشت و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، این هفته نیز اجرای آسفالت مکانیزه و ترمیم روکش آسفالت معابر سطح شهر، از نیمه شب تا سحرگاه توسط عوامل پرتلاش سازمان عمران و بازآفرینی انجام گردید.

با دستور شهردار محترم و تلاش های رئیس سازمان عمران و بازآفرینی در تهیه مجدد قیر ، اجرای آسفالت مکانیزه و ترمیم نوارهای حفاری، شب هنگام اجرا شد تا بارترافیکی معابر اصلی کاهش یابد.

این سازمان با تولید و پخش آسفالت در هفته اخیر، آسفالت مبادی ورودی و خروجی شهر رشت را انجام داد. آسفالت مکانیزه خیابان شهدا به سمت پل جانبازان، ادامه مسیر از جانبازان به سمت بلوار خرمشهر، همچنین تداوم مسیر بلوار خرمشهر به سمت بلوار فرزانه، چهارراه ولیعصر به سمت جاده انزلی در شب های متوالی اجرا گردید.

اجرای آسفالت مکانیزه بلوار معلم، معلم به سمت بیستون، چهارراه شهید انصاری به سمت تختی، لب آب به سمت صیقلان، ادامه صیقلان به سمت خیابان شریعتی نیز از دیگر اقدامات شبانه این سازمان بود.

تسطیح و آماده سازی محله نخودچر در محدوده تالاب عینک و تسطیح بخشی از محله جماران توسط اداره فنی و اجرایی نیز برای اجرای آسفالت، انجام شد.

از فعالیت های دیگر این سازمان، دیدار و گفتگوی رئیس سازمان عمران  و بازآفرینی با فرماندار جدید شهرستان رشت به منظور دریافت تسهیلات برای نوسازی و بهسازی ماشین آلات خدمت رسان این سازمان برای مقابله با بحران های احتمالی و همچنین لایروبی رودخانه های رشت بود.

گفتنی است در هفته جاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز از مجموعه کارخانه آسفالت و معدن شن و ماسه اداره پشتیبانی سازمان واقع در محدوده امامزاده هاشم بازدید نمود. این بازدید به منظور بررسی وضعیت معدن و صدور مجوز برای برداشت شن و ماسه جهت تولید مصالح دانه بندی برای اجرای پروژه های عمرانی و تولید آسفالت جدید صورت گرفت.

 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار