کد خبر: ۸۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 11 July 2020

عیوضی: به جای آزادی در انزلی پارو می‌زنم تا کرونا نگیرم

تابناک/عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکایاک گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تمریناتم را به جای دریاچه آزادی در بندر انزلی به طور مرتب پیگیری می کنم تا به این بیماری مبتلا نشوم.

نادر عیوضی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که آسیب دیدگی کتفم هنوز بهبود پیدا نکرده، اما در بندر انزلی از  تمرینات آبی خود غافل نیستم و از طریق فضای مجازی با ارتباطی که با مربی تیم ملی دارم به طور مرتب پیگیر تمرینات خود هستم تا از نظر بدنی افت پیدا نکنم.

وی درباره علت عدم حضورش در دریاچه آزادی برای انجام تمرینات آبی گفت: چون در حال حاضر حقوقی به ملی پوشان تعلق نمی گیرد و باید با هزینه ی شخصی خودم خوابگاه و سایر امکانات را فراهم کنم، شرایط سخت است و تامین چنین هزینه هایی برای من امکانپذیر نیست.

عیوضی اضافه کرد: با توجه به شیوع دوباره کرونا ترجیح می دهم تمریناتم را به جای دریاچه آزادی در انزلی دنبال کنم تا به این بیماری مبتلا نشوم. هر چند شرایط اردو بهتر است و تحت نظارت و کنترل مستقیم فدراسیون و مربی تیم ملی هستیم، اما در شرایط کنونی به خاطر هزینه ها چاره‌ای ندارم که به صورت غیرمتمرکز تمرینات بدنسازی و آبی خود را انجام دهم تا مانع افت بیش از حد رکوردم شوم.

عضو تیم ملی قایقرانی پاراکایاک در پایان افزود: هدف گذاری اصلی من پارالمپیک توکیو است و سعی می‌کنم با وجود آسیب دیدگی کتفم تمریناتم را متوقف نکنم تا در مسابقات کسب سهمیه عملکرد موفقی داشته باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار