کد خبر: ۸۷۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 07 July 2020
 
 
 
تابناک / دوره آموزشی مدیریت بحران در دوران پسا کرونا به همت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با حضور خانم‌کیمیا تنهایی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری و جمعی از بانوان مدیر استان ، 12 تیر سالجاری در سالن اجتماعات سازمان مدیریت بحران استان برگزار شد

حضور در دوره آموزشی مدیریت بحران در دوران پسا کرونا

دوره آموزشی مدیریت بحران در دوران پسا کرونا به همت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با حضور خانم‌کیمیا تنهایی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استانداری و جمعی از بانوان مدیر استان ، 12 تیر سالجاری در سالن اجتماعات سازمان مدیریت بحران استان برگزار شد

دراین دوره آموزشی خانم‌ دکتر فاطمه مقیمی کارآفرین برتر جهان اسلام و عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا همه ابعاد زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است اظهار داشت : برای فراهم آوردن تمهیداتی جهت برگشت به شرایط قبل از شیوع ویروس دردنیا، مدیران نقش کلیدی دارند و تصمیم گیری بهنگام آنها درسازمان بر سلامت کارکنان و بهبود شرایط سهم بسزایی دارد.

وی افزود : با توجه به کسری بودجه، تورم کشور در پنج سال آینده بیشتر خواهد شد فراهم آوردن زیر ساختها که مهمترین آنها قوی تر شدن کشور از نظر اقتصادی است کاملا ضروری می باشد .

دکتر مقیمی خاطرنشان کرد : همه دنیا با بحران کرونا مو‌اجه است این بیماری منحصر به یک‌ مجموعه اجتماعی نیست و تاکنون نقش اساسی در متوقف کردن فرایند جامعه داشته است.

وی در پایان گفت: مدیریت بحران یعنی سوق دادن یا هدفمند کردن جریانی که غیرقابل پیش بینی و غیرقابل کنترل ماست و اکنون در این شرایط باید مدیران نقش اساسی در مدیریت بحران این بیماری ایفا کنند .

شایان ذکر است از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خانم مهشید ره پیک مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده در این دوره آموزشی شرکت کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار