تابناک/31 اردیبهشت ماه سال 1398 بود که خبر انتصاب”مهدی کاظمیان”به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی و تنها منطقه آزاد شمال کشور رسانه ای شد.

به گزارش تابناک/،”وی متولد خرداد ماه 61 و برادر شهید “مسعود کاظمیان”بوده با داشتن چندین سال تجربه در سمت مدیریت امور فرهنگی سازمان مذکور بر صندلی سرپرستی مدیریت روابط عمومی تکیه زد.

این مسئول پس از انتصاب به این سمت مهم،با تدبیری ارزشمند در ششم تیر ماه سال گذشته نسبت به تشکیل اولین نشست گفتگوی با اصحاب رسانه به مدیریت شخص خودش اقدام کرد.

“کاظمیان” اهل روستای “ماتک” شهرستان “صومعه سرا” در جلسه سال گذشته به تبیین فلسفه تشکیل شورای گفتگوی رسانه سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت.

وی ابراز کرد : هدف از برگزاری این جلسه، نشست خبری نیست،بلکه شورای گفتگو بوده و شنونده هستیم تا از نقطه نظرات بزرگانی چون اصحاب رسانه استفاده بکند.

این مسئول با تاکید بر این که شورای گفتگو منطقه آزاد انزلی با هدف بازوی توان مند این سازمان تشکیل شده است،متذکر شد : از این پس این گونه نشست ها به صورت فصلی پایدار خواهد بود و در نشست های به صورت موضوعی به مسائل پیرامون منطقه پرداخته خواهد شد.

کاظمیان وعده داد:در نشست های بعدی به موضوعات اقتصادی،گردشگری،فرهنگی وعمرانی ؛پرداخته می شود و معاونین و اعضای هیات مدیره منطقه آزاد انزلی هم در این سلسله نشست ها حضور می یابند و مباحث به صورت رو در رو به اشتراک گذاشته خواهد شد

وی پس از برگزاری این نشست در دهم شهریور ماه 98 موفق به اخذ ابلاغ مدیریتی شد ولی متاسفانه با گذشت 1 سال و 10 روز و سپری شدن فصول پائیز و زمستان سال گذشته،بهار امسال و 16 روز از فصل تابستان جاری به وعده خود عمل نکرد.

این مسئول علی رغم این که در اولین نشست گفتگوی رسانه ای تاکید داشت از رسانه ها حمایت خواهد کرد ولی از اعطای آگهی های دولتی و مزایده و مناقصات به پایگاه های خبری و حتی دعوت به برنامه های سازمان در برگیرنده بازدیدهای مقامات طفره رفت و ضمن این که وعده اتصال این سازمان به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ،در حدف حرف باقی ماند.

این سئوال در ذهن تداعی شده است آیا ” کاظمیان ” به دلیل عدم شناخت از برخی اصحاب رسانه، نسبت به برگزاری نشست گفتگوی رسانه ای در سال قبل اقدام کرد ؟ اگر خلف وعده نمی کرد حداقل اعضای هیات رئیسه شورا انتخاب می گردید و ابتر نمی ماند.

النهایه با توجه به این که شعار دولت تدبیر و امید” راست گویی” بوده و “کاظمیان ” کارمند دولت به شمار می آید ، وی هر چه سریعتر نسبت به اجابت وعده ها، تشکیل جلسه و تنویر افکار عمومی بپردازد و مدیرعامل سازمان هم نشان بدهد تابع سیاست دولت برای شعار ” راستگویی است.