کد خبر: ۸۷۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 07 July 2020

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه: بازی با فجر فرصت‌های گلزنی زیادی نداشت

تابناک/ سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: به دلیل حساسیت بازی تیم ما با فجر شهید سپاسی شیراز در این دیدار، فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد نشد و هر ۲ تیم بازی برابری انجام دادند.

محسن عاشوری، شامگاه دوشنبه افزود: شرایط جدول به گونه‌ای است که بازیکنان ما استرس داشتند به همین سبب نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس ادامه داد: پس از اینکه گل اول بازی را به ثمر رساندیم، می‌توانستیم به گل دوم دست یابیم که اگر این اتفاق افتاده بود می‌توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم اما بر روی غافلگیری، گل مساوی را دریافت کردیم..

عاشوری، در مورد تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: این تیم همیشه خوب بوده و از بازیکنان با کیفتی هم سود می‌برد ضمن اینکه در نیم فصل، این تیم نتایج خوبی گرفت و جایگاه او در بالای جدول بود اما اینکه چه اتفاقی در ادامه افتاده است، خبر ندارم.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در مورد داور بازی هم بیان داشت: داور می‌خواست بازی را مدیریت کند برای همین زیاد سوت زد و سرعت بازی را گرفت با این حال خوب قضاوت کرد و اتفاق خاصی رخ نداد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه، شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

با پایان یافتن هفته بیست و هشتم، تیم مس رفسنجان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول ایستاد و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد، آلومینیوم اراک با ۵۱ امتیاز در تعقیب صدر نشین است، و مس کرمان هم با ۵۰ امتیاز سوم است.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز نهم است و تیم قشقایی شیراز هم با ۳۲ امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار