کد خبر: ۸۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 07 July 2020
 
تابناک/سرمربی داماش گیلان گفت: امروز برابر استقلال خوزستان ۱۰ بازیکن خود را نداشتیم اما با این وجود از عملکرد دیگر بازیکنانم راضی هستم و شخصا این باخت را به گردن می گیرم.
 
به گزارش وب ساتی دی اسپورت؛ مازیار ربیعی فر سرمربی تیم داماش گیلان در خصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، ما نیمه اول روی یک غافلگیری گل خوردیم گرچه روند بازی طوری نبود که گل بخوریم. ما امروز فوتبال بازی کردیم و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، سه موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ های ما به گل تبدیل نشد. ما در هر مسابقه موقعیت گل ایجاد می کنیم اما متاسفانه از بدشانسی من، توپ ها تبدیل به گل نمی شود.
 
سرمربی داماش ضمن تبریک به استقلال خوزستان گفت: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم و امیدوارم بدشانسی ما بالاخره تمام شود. امروز ۱۰ بازیکن خود را نداشتیم اما با این وجود از عملکرد دیگر بازیکنانم راضی هستم و شخصا این باخت را به گردن می گیرم.
 
وی عنوان کرد: گرمای هوا تاثیر چندانی روی عملکرد ما نداشت و بچه های ما بسیار جنگنده ظاهر شدند. اینکه مسابقات برگزار بشود یا نه، ما تابع قانون هستیم و تحت هر شرایطی خود را به خدا سپردیم و امیدوارم که در ادامه راه مشکلی پیش نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار