کد خبر: ۸۷۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 07 July 2020
حجت الاسلام رضازاده گفت: با هدف ارتقای سطح دانش قرآنی روحانیون کارگاه آموزشی قرآن کریم در بندر آستارا برگزار شد.
 

 

تابناک/حجت الاسلام«حسینعلی رضازاده» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: یکی از راه های عمل به قرآن خواندن و حفظ آن است و اگر بخواهیم صوت و ترتیل خوبی داشته باشیم باید خوب گوش داده و قرائت خوبی داشته باشیم.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: جایگاه قرآن در قلب و سینه یک انسان است و با وجود پیشرفته ترین امکانات باید قرآن قرائت و حفظ شده و سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود.

 

وی به برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم ویژه روحانیون در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آستارا اشاره کرد و افزود: در این کارگاه ۱۶ نفر از روحانیون اهل تشیع و تسنن حضور داشتند.

 

حجت الاسلام رضازاده خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش قرآنی روحانیون و آشنایی آنها با روش های جدید تدریس قرآن برگزار شد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در این دوره آموزشی روحانیون با مباحثی از قبیل علائم قرآنی، شباهت و تمایز علائم، حروف مقطعه، وقف، مد و رسم الخط ها آشنا شدند.

 

وی گفت: در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام حسینعلی رضازاده معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل و رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا به تدریس پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار