کد خبر: ۸۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 06 July 2020
تابناک/جارستان: مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) با حضور اعضای گروه عملیاتی و کارشناسان معاونتهای تخصصی در حال انجام می باشد. به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، مصاحبه ها با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) با حضور اعضای گروه […]

جارستان: مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) با حضور اعضای گروه عملیاتی و کارشناسان معاونتهای تخصصی در حال انجام می باشد.
به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، مصاحبه ها با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
مصاحبه تخصصی متقاضیان تاسیس مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) با حضور اعضای گروه عملیاتی و کارشناسان معاونتهای تخصصی در حال انجام می باشد.
متقاضیان تاسیس مراکز مذکور برای انجام مصاحبه علمی و تخصصی در زمان مقرر شده حضور بهم رساندند.
هدف از راه اندازی مراکز مثبت زندگی گسترش و فراگیری خدمات سازمان و ارائه خدمات سهل و سریع به افراد مختلف جامعه است که در این راستا مراجعه افراد به ادارات بهزیستی را نیز حداقل کاهش خواهد داد.
مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان مصاحبه متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی در گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار