کد خبر: ۸۷۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 06 July 2020
 
تابناک/ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سراسری امسال برگزار می‌شود و تعویق کنکور سراسری بستگی به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا دارد.
 

زمان کنکور تغییر نمی کندخبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلایل به تعویق نیفتادن کنکور‌های سراسری، گفت: تعداد زیادی از داوطلبان برای کنکور‌های امسال زحمت کشیده اند و با توجه به رعایت اصل عدالت آموزشی به تعویق انداختن کنکور‌های سراسری امسال و یا لغو کردن آن‌ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی تعدادی داوطلب انصاف نیست.

او در ادامه بیان کرد: لغو آزمون‌های سراسری باعث می‌شود داوطلبانی که می‌خواهند امسال از طریق کنکور وارد دانشگاه شوند از حق خود محروم می‌شوند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در کشور زمان برگزاری کنکور‌های سراسری به داوطلبان اعلام شده است.

زرین آمیزی افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به حوزه‌ها و داوطلبان، مقرر است که کنکور‌های سراسری برگزار شود مگر اینکه از ستاد مبارزه با کرونا و مراجع بالا دستی سازمان سنجش ابلاغ شود که کنکور به تعویق بیفتد و زمان دیگری برای آن در نظر گرفته شود.

او یادآوری کرد: اگر آزمون‌های سراسری در تاریخ‌هایی که اعلام شده است برگزار نشود با توجه به پیش بینی شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در پاییز (شامل کرونا و آنفلوآنزا) بعید می‌دانیم بتوانیم کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار