کد خبر: ۸۷۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 06 July 2020

کشف سیگار قاچاق و امدادرسانی به مصدوم در آستارا

تابناک/ نیروهای هنگ مرزی و انتظامی آستارا محموله سیگار خارجی قاچاق را کشف و امدادگران هلال احمر این شهرستان، گردشگر مصدوم در ارتفاعات را به بیمارستان منتقل کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا روز یکشنبه در هنگ مرزی این شهرستان گفت: روز گذشته مرزبانان با همکاری ماموران انتظامی ۸۳ هزار نخ سیگار را از یک دستگاه خودروی سواری در کوی رحمانی آستارا کشف و قاچاقچی آن را به مراجع قضایی معرفی کردند. 

سرهنگ نوذر مرادی افزود: ارزش سیگارها حدود ۵۴۰ میلیون ریال است و با توجه به زیان قاچاق به اقتصاد و فرهنگ جامعه، مرزبانان با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: صبح امروز یک مرد ۶۲ ساله اهل روستای دمیراوغلی کش بخش مرکزی، از ارتفاعات روستا سقوط کرده و از ناحیه پا مصدوم شده بود.

حسین خورشیدی افزود: ۲ امدادگر پایگاه هلال احمر محور آستارا-اردبیل بعد از ارائه کمک های اولیه در محل حادثه، مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند و وضعیت عمومی او مطلوب است.

 وی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند. 

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲ شهر و ۶۲ روستای کوهستانی و جلگه ای در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار