کد خبر: ۸۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 06 July 2020

 

فرمانده سپاه گیلان: بهره‌گیری از «مدیریت جهادی» برای رفع مشکلات کشور ضروری است

تابناک/گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: بهره‌گیری از مدیریت جهادی و پیروی از سیره شهدا برای رفع مشکلات کشور ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ترور 15 تیرماه سال 1360 در گیلان از جمله‌ «علی اخوین انصاری» و «علیرضا نورانی» اظهار داشت: شجاعت و استقامت در اعتقادات از جمله ویژگی‌های بارز شهید انصاری است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه این شهید بزرگوار حتی زمانی‌که در آمریکا تحصیل می‌کرد نیز اعتقادات خودش را حفظ کرده بود خاطرنشان کرد: شهید انصاری همگام با سپاهیان و سایر نیروهای انقلابی برای تأمین امنیت در استان گیلان تلاش زیادی کرد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به جنایات منافقان در سال 1360 و اوایل پیروزی انقلاب ابراز داشت: در آن سال‌ها منافقان افراد زیادی را به بهانه‌های مختلف می‌کشتند و در کنار این ناامنی‌ها، شهید انصاری برای برقراری عدالت اجتماعی و تأمین امنیت مردم در آن زمان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی مدیریت جهادی تنها استاندار شهید کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مدیریت جهادی ویژگی‌هایی دارد؛ یکی از ویژگی‌ها این است که باید در راه خدا باشد و بیشتر از حرف، عمل شود البته در کار جهادی ممکن است موانعی هم وجود داشته باشد و این موانع نیز جزو کار جهادی است.

 فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به شباهت بسیاری از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدا با یکدیگر که موجب حفظ و ماندگاری مرام آنان می‌شود خاطرنشان کرد: با تلاش شهدا توانستیم آن روزهای بحرانی را پشت سر بگذاریم و خوشبختانه امروز امنیت در این منطقه برقرار است.

سردار عبدالله‌پور بسیاری از رفتارها و حتی نامه‌های شهید انصاری را همانند شهدای دفاع مقدس دانست و بیان کرد: او در نامه‌ای خطاب به دخترش گفته بود که از کسی‌که در پی تعریف و تمجید است دوری کن و همیشه طوری زندگی کن که همه از تو راضی باشند.

به گزارش تسنیم، یادواره شهیدان انصاری و نورانی و همچنین 257 شهید کارمند استان گیلان امسال با توجه به شیوع کرونا به‌صورت تلویزیونی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار