کد خبر: ۸۷۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 06 July 2020
 

تابناک/هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، امروز ۸ بازی برگزار می‌شود.

جدال صدرنشین و قعرنشین برای تثبیت صدرنشینی و فرار از منطقه سقوط

مس رفسنجان که با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان است و فاصله خوبی با سایر مدعیان ایجاد کرده، این هفته میزبان رایکا بابل است. رایکا بابل در ۴ هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده، اما در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط به دسته پایین تر، باید در هفته‌های پیش رو نتایج خوبی کسب کند.  

خوشه طلایی در انتظار لغزش آلومینیوم برای رسیدن به رتبه دوم

فجر سپاسی شیراز که تا چند هفته قبل در قامت یک مدعی ظاهر شده بود و حتی به صدر جدول هم رسیده بود؛ در بازی هفته بیست و هشتم باید با خوشه طلایی ساوه بازی کند که با ۴۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد و با کنار زدن آلومینیوم می‌تواند راهش برای صعود به لیگ برتر را باز کند. فجر سپاسی شیراز هم که پس از نتیجه گیری در چند بازی ابتدایی فصل، افت کرد و روند پرنوسانی داشت، اکنون با ۳۷ امتیاز  در رده نهم قرار دارد و به نظر می‌رسد شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر از دست رفته و خطری هم بابت سقوط به دسته ۲ آن‌ها را تهدید نمی‌کند.  

بادران پرنوسان در سودای بازگشت به کورس مدعیان 

در بازی دیگر این هفته مس کرمان که با توقف در بازی هفته گذشته برابر مس کرمان  ۴۷ امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد، در تهران به مصاف بادران خواهد رفت. شاگردان فرهاد کاظمی در فصل جاری روند پرنوسانی داشتند و اکنون با ۴۱ امتیاز در رده هفتم حضور دارند و تلاش می‌کنند با کسب نتایج لازم از دیدار‌های پیش رو، جواز حضور در لیگ بیستم را به دست بیاورند.  

شاگردان خطیبی به دنبال حفظ جواز صعود به لیگ برتر 

در اراک، آلومینیوم این شهر که هفته گذشته در یک بازی پر حرف و حدیث موفق شد علم و ادب تبریز را با ۷ گل شکست دهد، به مصاف قشقایی میانه جدولی می‌رود. شاگردان خطیبی که در هفته‌های گذشته روند خوبی داشتند، با پیروزی پرگل هفته گذشته ۴۸ امتیازی شدند و جایگاه مس کرمان در رده دوم را تصاحب کردند. سبزپوشان اراکی با پیروزی در دیدار خانگی خود می‌توانند جایگاهشان در رده دوم را تثبیت کنند، اما یک لغزش کوچک از سوی آلومینیوم ممکن است به قیمت از دست رفتن جایگاه دومی این تیم تمام شود.  

سپیدرود با سرمربی جدید در پی پیروزی در ال گیلانو 

شاید بتوان از تقابل سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به عنوان حساس‌ترین بازی این هفته نام برد. فارغ از رقابت سنتی میان ۲ تیم شمالی، ملوان و سپیدرود در جدول شرایط خوبی ندارند و به ترتیب با ۲۷ و ۲۶ امتیاز در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم قرار دارند. سپیدرود با هدایت مهدی پاشازاده، سرمربی جدید خود پا به این میدان می‌گذارد و مسئولان باشگاه امیدوارند او بتواند روند ضعیف این تیم را دگرگون کند.

تقابل مدعیان در ارومیه 

دیگر جدال مدعیان در هفته بیست و هشتم، بازی گل ریحان البرز و نود ارومیه است. نود ارومیه و گل ریحان به ترتیب با ۴۴ و ۴۳ امتیاز رده‌های پنجم و ششم جدول را در اختیار دارند. هر ۲ تیم همچنان از شانس صعود برخوردارند و برای بالا بردن شانس خود باید در این بازی حساس به پیروزی برسند.  

علم و ادب در صدد شکستن طلسم ۸ هفته‌ای

علم و ادب تبریز که ۷ بازیکنش با وجود ابتلا به کرونا برابر آلومینیوم به میدان رفتند و پس از بازی ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا مشخص شد، این هفته میزبان آرمان گهر سیرجان است. بهاء الدین پناهی برای این دیدار چند بازیکن اصلی خود را که درگیر کرونا شدند در اختیار ندارد. آرمان گهر با ۳۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. علم و ادب در ۸ بازی قبلی بازنده بوده و برای فرار از قعر جدول کار سختی دارد

مصائب داماش گیلان در غیاب  ۸ بازیکن کلیدی

در طرف دیگر استقلال خوزستان که در هفته‌های گذشته به شرایط خوبی رسیده، باید برابر داماش گیلان صف آراییکند. استقلال خوزستان با ۳۸ امتیاز رده هشتم را در اختیار دارد و داماش گیلان با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۷ بازی قبلی خود، در رده دوازدهم حضور دارد. داماشی‌ها از ۴ بازی قبلی خود عایدی جز شکست نداشتند و برای تقابل با استقلال خوزستان ۸ بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارند که کار این تیم را سخت‌تر خواهد کرد.  

در آخرین بازی این هفته نیروی زمینی و هوادار تهران روز سه شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹

  • مس رفسنجان - رایکا بابل ۱۹:۱۵
  • فجر سپاسی - خوشه طلایی ساوه ۱۹:۳۰
  • بادران تهران - مس کرمان ۱۹:۵۰
  • آلومینیوم اراک - قشقایی شیراز ۱۹:۵۵
  • سپیدرود رشت - ملوان ۲۰:۰۰
  • نود ارومیه - گل ریحان البرز ۲۰:۲۰
  • شهرداری تبریز - آرمان گهر ۲۰:۲۰
  • استقلال خوزستان - داماش گیلان ۲۰:۴۵
  • ﺳﻪشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹
  • نیروی زمینی - هوادار ۱۹:۵۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار