کد خبر: ۸۷۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 05 July 2020
 
  تابناک / شهردار رشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ ذیقعده، میلاد باسعادت هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) را تبریک گفت.
 

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن پیام تبریک دکتر ناصر حاج محمدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلوع خورشید ولایت و امامت از افق شهر مقدس مشهد در «ذیقعده امسال» همچون سال های گذشته سبب نورانیت سرزمین ایران در جهان و درخشش و نورانیت مسیر و خط ولایت در این خطه از جهان شده است.

امامت از دیدگاه اهل بیت(ع) مانند حرکت کاروانی است که باری از معرفت، شناخت، تقوا و اخلاص را حمل کرده تا در راه هدایت و ارشاد امت اسلامی به کار گرفته شود و به یقین مقصد اصلی این کاروان فلاح و رستگاری امت و خوشنودی امام امت به عنوان منبع نور، هدایت، تعهد، مسئولیت و شهادت است.

امیدوارم همه شیعیان آن حضرت از راه نورانی امام هشتم شیعیان به قدر کافی بهره برده و در زلال اندیشه های ناب اسلامی اهل بیت (ع) تن و جان خود را به انوار نور و کلام دقیق و عمیق آن حضرت صیقل ببخشند. باشد تا همگی رستگار شویم.

اینک با قلبی آکنده از مهر و محبت اهل بیت(ع) میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) را به همه شیعیان ایران و جهان تبریک و تهنیت می گویم.

همچنین امیدوارم آیین های جشن و سرور ۱۰ روزه دهه کرامت مورد پسند و رضایت خاطر شهروندان فهیم رشت که عرض ارادتی به خاندان شریف اهل بیت(ع) بوده، قرار گرفته باشد.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار