کد خبر: ۸۷۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 05 July 2020
مهدوی گفت: سربندی حسینیه و گنبد امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان آغاز شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«جمشید مهدوی» امروز(شنبه، ۱۴ تیر) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سربندی حسینیه و گنبد و همچنین اجرای عملیات نصب عرقچین امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان آغاز شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا از آغاز عملیات آیینه کاری و آیه بری حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و افزود: در قالب این عملیات ۴۰۰ متر آیینه کاری سقف حرم، ۷۰۰ متر آیینه کاری دیوار و آیه بری انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین عملیات مربوط به کاشیکاری کف حرم در متراژ ۳۵۰ متر در آینده نزدیک آغاز می شود.

 

مهدوی گفت: برای عملیات مربوط به آیینه کاری، آیه بری و کاشیکاری کف حرم در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا بیان کرد: هزینه و مصالح سربندی حسینیه و گنبد، آیینه کاری، آیه بری و کاشیکاری کف حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) از سوی یک خیر تامین شده است.

 

مهدوی پیش بینی کرد عملیات های مذکور ظرف مدت ۹ ماه آینده به اتمام برسد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه در اجرای عملیات مربوط به سربندی حسینیه حرم امامزادگان استادکاران و کارگران آستارایی مشغول به کار هستند، اظهارکرد: در آیینه کاری حرم مطهر آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) نیز استادکارانی از خارج استان مشغول به کار هستند.

 

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم عملیات عمرانی مربوط به مناره ها و سردرب ضلع شمالی حرم مطهر را نیز آغاز کنیم، افزود: از خیرین انتظار داریم در اجرای عملیات مربوطه نیز سهیم باشند.

 

مهدوی گفت: برای نازک کاری داخل حسینیه، شبستان، نمای حسینیه و مناره ها ۲ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار