کد خبر: ۸۷۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 04 July 2020
مظفری با بیان اینکه نزدیکی بین مسئولان و مردم نیارمند عزمی جدی است گفت: مسئولان از همکاران خود بخواهند در برخورد با مردم کرامت انسانی و فردی را مد نظر قرار داده و حفظ کنند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، « محمدمهدی مظفری» امروز(شنبه،۱۴ تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر امید افزایی را جهت دستیابی به آنچه در بیانیه گام دوم آمده، ضروری دانست و گفت: نیازها، مسائل و مشکلات مردم باید توسط شما مسئولان و همه کسانی که در این نظام و کشور عهده دار مسئولیت هستند مورد توجه قرار گیرد.


فرماندار رضوانشهر سپس به بیانات مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که بر ضرورت استفاده از جوانان به‌عنوان موثرترین افراد برای رسیدن به اهداف متعالی نظام تاکید دارد، اشاره کرد و افزود: به همین منظور باید در برنامه ریزی ها استفاده از ظرفیت جوانان را مد نظر قرار دهیم.


وی با تاکید با بهره گیری از نخبگان علمی در مقاطع مختلف آموزشی اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه، تصریح کرد: تحقق فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام با کمک، یاری و همراهی مسئولان مختلف نظام فراهم می‌شود.


فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: درصورتی به سمت جهش تولید حرکت می‌کنیم که بتوانیم تسهیلات را عادلانه توزیع کرده و بر نحوه هزینه کرد این تسهیلات توسط دستگاه‌های ذیربط نظارت درستی داشته باشیم.


وی همچنین توجه جدی در عرضه درست و منطقی تولیدات جامعه، جلوگیری از واردات غیرقانونی و قاچاق کالا که زیان بارترین اتفاق برای اقتصاد کشور است را تکلیفی سازمانی برای همه ادارات و و نهادها اعلام کرد.


مظفری همچنین از مدیران خواست جمع بندی کاملی از مسایل، موضوعات و نیازهای مردم داشته باشند تا بتوان شرایطی پدیدار کرد که حقوق حقه مردم فراهم شود.


وی با تقدیر از کلیه کسانی که در هنگام شیوع ویروس کرونا برای داشتن جامعه عاری از ویروس تلاش کردند، تاکید کرد: توجه مردم به این مسئله نباید برای مردم کمرنگ شود و مدیران مکلفند در راستای آموزش و فرهنگ مبارزه با این ویروس، تلاش کنند.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نزدیکی بین مسئولان و مردم نیارمند عزمی جدی است گفت: مسئولان از همکاران خود بخواهند در برخورد با مردم کرامت انسانی و فردی را مد نظر قرار داده و حفظ کنند.


مظفری در ادامه با بیان اینکه متاسفانه رضوانشهر از شهرستانهای گران استان است، اظهار داشت: در خصوص تنظیم بازار متولیان امر باید نظارت دقیق بر رفتار و متخلفان بازار داشته باشند و با آنان برخورد قانونی شود.


وی با تاکید بر اینکه دقت کنید مردم به شما امید بستند، متذکر شد: با نظارت بر نانوایی‌ها امکان دسترسی آسان بر کالاهای پرمصرف و اساسی همچون گوشت قرمز، سفید و شکر را فراهم کرده و بر قیمت ها کنترل داشته باشید.


فرماندار رضوانشهر از مدیر جهاد کشاورزی خواست تا برساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی در حوزه روستایی و شهری با جدیت بیشتری نظارت کند.


حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و حرایم رودخانه‌ها، مبارزه با فساد، استفاده از مکاتبات الکترونیک و شفاف‌سازی از دیگر مواردی بود که فرماندار رضوانشهر به آنها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار