کد خبر: ۸۷۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 04 July 2020

     

تابناک/چهار کارگردان تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به مناسبت کارهایشان در هفته پیشگیری از اعتیاد توسط فرماندار این شهرستان تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، صبح امروز از فاطمه علی پرست ؛ ساحل احمددوست ؛ امیر امینی و  آرزو علی پور از کارگردان های فعال عرصه تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به جهت اجرای نمایش خیابانی در هفته پیشگیری و مبارزه با اعتیاد توسط اداره  بهزیستی در فرمانداری لاهیجان با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان تقدیر شد.

فاطمه علی پرست کارگردان نمایش" نوجوانی با طعم تلخ "؛ ساحل احمددوست کارگردان نمایش " دکتر سلام " ؛ امیر امینی کارگردان نمایش خیابانی "جعبه شکلاتی" و  آرزو علی پور  کارگردان نمایش خیابانی"روزگار تلخ با طعم پپرونی" بودند.

تمامی این نمایش ها با موضوع اعتیاد به مناسبت هفته پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در سطح شهر لاهیجان طی چند روز اجرا شد و با استقبال خوب مردم مواجه گردید. لازم بذکر است محمود قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی  استاندار، فرماندار و مسئولین شهرستان لاهیجان در روز سه شنبه 3 تیرماه از نمایش"نوجوانی با طعم تلخ" و"روزگار تلخ با طعم پپرونی" دیدن کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار