کد خبر: ۸۷۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 04 July 2020

تابناک/سید ایمان دلیل حیرتی،رییس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز جمعه در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

ایمان دلیل‌حیرتی افزود: در این دوره از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان ، صومعه سرا و لنگرود مسافت ۴۰۰۰متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم مرحوم عقیل هاشمی رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

حیرتی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری استان گیلان و کمیته مسابقات سه سال متوالی که این لیگ را به صورت دقیق برگزار می کند افزود:
هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است در سال۹۹که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی استقامت و سرعت و کوهستان برگزار می کند.

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان ادامه داد: در این دوره از مسابقات حسین حسینی، میلاد بخشی زاد، صابر رحیم پور ملی پوشان دوچرخه سواری ایران نیز حضور داشتند.

وی با اظهار تشکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی،تشکر ویژه از دکتر مهدوی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری، اقای نرگسی مدیر ورزش منطقه آزاد انزلی، اقایان مهدی کاظمیان و سینا نعمتی ماتک ریٔیس و نایٔب ریٔیس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی و صادق حسنی که زحمات زیادی برای برگزاری این رویداد انجام دادند افزود، امیدواریم بتوانیم در روز های اتی پیش رو در سال جاری مسابقات بیشتری را در سطح منطقه آزاد برگزار نماییم.
وی همچنین در انتهای برگزاری این دوره از مسابقات یادآور شد : هیات دوچرخه سواری گیلان ۲۶ تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و ۲۷ تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار خواهد کرد.


نتایج پنج تیم اول اولین مرحله لیگ کورسی دوچرخه سواری استان گیلان که در منطقه ازاد انزلی بصورت ۴کیلومتر تعقیبی تیمی برگزار گردید به شرح زیر می باشد

اول: منطقه ازاد انزلی۵:۴۶:۹۱
دوم: تیم زنده یاد عقیل هاشمی رشت ۵:۵۴:۴۸
سوم: تیم الف هییٔت لاهیجان ۵:۵۴:۶۸
چهارم: جاینت گیلان ۵:۵۷:۴۰
پنجم: هییٔت صومعه سرا ۵:۵۸:۴۰

حمید حاجی سعیدی
مسیٔول کمیته داوران گیلان

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار