کد خبر: ۸۷۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 03 July 2020
 
تابناک/تمام فعالیت های شهید مختار خندانی و همرزمان عزیزشان اجتماعی و انسان دوستانه بوده و هست و انسان و نبات دلتنگ دوری این شهیدان راه طبیعتند.

به گزارش هزار ماسوله، با عرض سلام خدمت هموطنان دوستان و همرزمان شهید مختار خندانی شهید بلال امینی و شهید یاسین کریمی

متاسفانه به علت تالمات روحی فراوان در چند روز اخیر قادر به بررسی فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی نبودیم.

 

در فضای مجازی تشکر و تقدیر میکنیم از تمام دوستان و عزیزانی که با پیام های پر مهرشون مرهمی بر آلام خانواده بودند. پیام هایی از ایران و سایر نقاط جهان، پیام ها و کامنتهایی به زبان های خارجی  در تقدیر و تشکر از اقدامات این عزیزان و شهیدان راه طبیعت که گویای به سوگ نشستن کره زمین بود. در رسانه های داخلی سپاسگزار محبت خبرنگارانی و روزنامه نگارانی هستیم که دغدغه طبیعت را داشتند و میدانستند که این شهیدان چه کرده اند و ره روانشان چه میکنند و تقدیر از آنها را به صفحات اصلی روزنامه و رسانه کشاندند. از آن دسته از رسانه های خارجی نیز تشکر داریم که تنها، تنها راه نجات بشریت را اصلاح رفتار انسان نسبت به طبیعت میدانند.

 

اما متاسفانه رسانه ها و کانالهایی وجود دارند که شاید تعدادشان از انگشتان یک دست کمتر باشد با کاربران فیک و جعلی خود سعی در بزرگ جلوه دادن خود دارند.

 

همه ما میدانیم آنها که هستند و با ما در زمان جنگ چه کردند. احزاب منحله ای که ورودشان همزمان با غم و مصیبت است و میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما هر دفعه که قلاب را انداخته اند  قلابشان به سنگ خورده.

 

ما به عنوان خانواده شهید مختار خندانی طی این بیانیه به صورت رسمی این گونه بازیهای سیاسی را  شدیدا محکوم میکنیم و میدانیم که این بازی ها جدید نبوده و در گذشته نیز به وفور اتفاق افتاده است.

 

عوامل استکبار جهانی و ایادی صهیونیستی همیشه سعی در کوچک جلوه دادن اتفاق های بزرگ بوده اند. در حوادث مهم تاریخ همچون شهادت شهیدان والامقامی به مانند سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم  سلیمانی این بازی ها را نیز انجام دادند.

 

تمام فعالیت های شهید مختار خندانی و همرزمان عزیزشان اجتماعی و انسان دوستانه بوده و هست و انسان و نبات دلتنگ دوری این شهیدان راه طبیعتند.

 

ان شا الله که ما ملت ایران همانند گذشته از این بازی سیاسی بری بوده و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در  حفاظت از آب و خاک این سرزمین عزیز، همچون مختار، یاسین و بلال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار