کد خبر: ۸۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 03 July 2020

محمدنژاد تصریح کرد: پروژه های خوبی تعریف شده که میتوان امیدوار بود با اجرای آن چهره شهر از حالت گذشته خود تغییر دهد و مردم نیز این تغییرات را حس خواهند کرد.

تابناک/پرویز محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای جوان شورای شهر کومله، اتحاد و همدلی مدیریت شهری کومله را ستودنی دانست و گفت: هم اکنون انسانی خوش فکر، آگاه و توانمند در راس مدیریت شهرداری کومله حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری و ممارست موجب می شود تا بسیاری از مشکلات رفع شود، افزود: شما اعضای شورا و شهردار باید مطالبه گر باشید و وظیفه من این است که درخواست شما را اجابت کنم.

محمدنژاد افزود: هرچقدر ما بیشتر به یکدیگر نزدیک شویم و صحبت کنیم به یک فهم و درک مشترک می‎رسیم و با تفکر یکدیگر بیشتر آشنا می‎شویم.

وی تصریح کرد: چاره‎ای جز نگاه ویژه به گردشگری نداریم و دنیا نیز به این سمت می رود تا درآمد اول خود را از این حوزه به دست آورد.

نماینده لنگرود گفت: پروژه های عمرانی شهر کومله برای درامدزایی حتما یک پیوست گردشگری نیز داشته باشند.

محمدنژاد بر لزوم راه اندازی مراکز مخابراتی خبر داد و گفت: وعده شده که در ۳۰ نقطه لنگرود پوشش انتن دهی موبایل تقویت شود و در آینده نه چندان دور مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی همچنین در گفتگو با دیارمیرزا با قدردانی از این پایگاه خبری به نشست مشترک برگزار شده با اعضای شورای شهر لنگرود و کومله اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نگاه اعضای شورا و مدیریت شهری یک نگاه عالمانه و حرفه ای است و برای آینده شهرهای لنگرود و کومله کارساز خواهد بود.

محمدنژاد با بیان اینکه مزیتهای شهر کومله مشهود است و باید از آن به نحو مطلوب بهره گرفت، افزود: با مدیریت شهری در راستای پروژه هایی که منجر به رفاه عمومی مردم خواهد شد همکاری لازم را خواهیم کرد.

نماینده لنگرود با بیان اینکه مسوولان گذشته به اندازه خود زحمت کشیده‎اند، تصریح کرد: اگر نماینده به عنوان قدرت سوم در کنار اعضای شورا و شهردار باشد انتظارات مردم تحقق خواهد یافت.

محمدنژاد با بیان اینکه مشکلات مردم شناسایی شده است، افزود: احداث خیابان طبیعت میتواند برای کومله ارزش افزوده ایجاد کند و همچنین احداث خیابان شورا به عنوان مرکز تفریحی به شهر بها بدهد.

وی تصریح کرد: پروژه های خوبی تعریف شده که میتوان امیدوار بود با اجرای آن چهره شهر از حالت گذشته خود تغییر دهد و مردم نیز این تغییرات را حس خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار