کد خبر: ۸۷۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 02 July 2020

کشف ۴۰ تن چوب جنگلی قاچاق در رودسر

تابناک/ فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۴۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی با مشاهده دپوی مقدار قابل توجهی چوب بریده شده جنگلی از نوع توسکا در کنار جاده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته و پس از حضور ماموران اداره جنگل‌بانی مشخص شد که چوب‌های دپو شده قاچاق است، افزود: ۴۰ تن چوب قاچاق از محل مورد نظر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی متهم ۴۶ ساله این پرونده شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به اداره جنگل‌بانی چابکسر منتقل شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه منابع طبیعی از مواهب الهی برای استفاده عموم بوده و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار