کد خبر: ۸۶۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 02 July 2020

بازدید فرماندار شهرستان لنگرود از مزارع و ایستگاه پمپاژ روستای نالکیاشر بخش مرکزی

 
 

تابناک / مهندس شفقی ،فرماندار شهرستان لنگرود پیش از ظهر روز ( سه شنبه- دهم تیر)  از مزارع و ایستگاه پمپاژ روستای نالکیاشر بخش مرکزی بازدید کرد.

 

 

 

گلباران مزار شهدای لنگرود به مناسبت 15 تیر سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی

 
 
 
مزار شهدای لنگرود با حضور فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات  صبح امروز به مناسبت ۱۵ تیر ماه سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی " شهیدان انصاری و نورانی " گلباران شد.

شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و یک هفته پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در مسیر عزیمت به محل استانداری گیلان به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

فرماندار لنگرود در جلسه ستاد ساماندهی سواحل تاکید کرد:

بسترسازی فرهنگی متناسب با ارزش های اجتماعی در ساحل دریا

 
 
 
 
تابناک / مهندس شفقی، فرماندار لنگرود در جلسه ستاد ساماندهی سواحل ضمن تاکید بر اجرای طرح سالمسازی دریا ، گفت: با توجه به کثرت جمعیت در تعطیلات و استقبال از طرح های سالم سازی  باید خدمات مناسب رفاهی،  بهداشتی، حفاظتی، خدماتی، امداد و نجات ... به مسافران ارائه شود.

مهندس شفقی با تاکید بر استقرار امکانات به خصوص امداد و نجات در طرح های سالم سازی و بسترسازی مناسب در مباحث فرهنگی متناسب با ارزش های اجتماعی، تصریح کرد: پیشگیری از بروز تلفات انسانی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای گردشگران، کارکردهای فرهنگی  از جمله اهداف و فعالیت های ستاد ساماندهی سواحل  است.

مهندس شفقی ضمن توصیه مردم و مسافران به پرهیز از شنا در خارج از طرح‌های سالمسازی دریا، تاکید کرد: حفظ جان مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و توجه به نقاط خطرآفرین امری ضروری است.

 

 

بازدید میدانی فرماندار شهرستان لنگرود از ایستگاه بذر و نهال گونه های جنگلی شهر شلمان

 
 
 
 
مهندس شفقی، فرماندار شهرستان لنگرود از ایستگاه بذر و نهال گونه های جنگلی شهر شلمان(باغ کشاورزی) بازدید کرد.

 

 
 
 

جلسه شورای اسلامی شهر شلمان با حضور فرماندار لنگرود برگزار شد

 
 
 
 
جلسه شورای اسلامی شهر شلمان با حضور مهندس شفقی، فرماندار لنگرود برگزار شد که پروژه های نیمه تمام و مشکلات حائز اهمیت شهر شلمان در این جلسه بررسی شد.
 

تعیین تکلیف زمان بهره برداری از خانه معلم شهر شلمان، تکمیل پروژه زمین ورزشی ، تخصیص اعتبار برای ترمیم کفپوش و روشنایی سالن ورزشی شهدای شهر شلمان، تعیین تکلیف وضعیت حریم رودخانه، تعیین تکلیف روند صدور اسناد املاک شهروندان، لوله گذاری نهر آب کشاورزی فتیده، تعیین تکلیف ساختمان متروکه اداره نوغان ......از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود‌.

 

 

 

بازدید مهندس شفقی از نهالستان درختان میوه خالکیاسر

 
 
 
 
مهندس شفقی، فرماندار لنگرود از نهالستان درختان میوه واقع در خالکیاسر بازدید کرد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار