کد خبر: ۸۶۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 01 July 2020
میرغضنفری با بیان اینکه عملکرد نظام به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به اطلاع مردم برسد، گفت: قاضی عملکرد همه مسئولین، مردم هستند که این نشان گرفته از نظام مردم سالاری دینی است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، «اسماعیل میرغضنفری » در جلسه شورای اداری که امروز ( چهارشنبه، ۱۱ تیر) با حضور آیت الله« رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: تاریخ بیش از چهل ساله نظام انقلاب اسلامی پر از رشادت ها و شهادت هایی است که برای تحکیم آیه های نظام هزینه شده است.

 

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به تاکید موکد رهبری بر وحدت، همدلی و وفاق، تصریح کرد: وحدت باید سرلوحه همه کارگزاران برای برون رفت از مشکلات فعلی( تامین معیشت، اقتصاد) باشد تا در زیر سقفی به نام قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی با سلایق مختلف بتوانیم خدمت کنیم.


وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی تنها انقلاب اعتقادی در سراسر دنیا است و باید در مسیر رسیدن به مرزهای تعیین شده اهتمام داشته و برای حفظ جایگاه حاکمیت نظام و دستاوردها تلاش کنیم.

 

میرغضنفری با بیان اینکه عملکرد نظام به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به اطلاع مردم برسد، گفت: قاضی عملکرد همه مسئولین مردم هستند این نشان گرفته از نظام مردم سالاری دینی است که مردم ولی نعمتان و اربابان هستند.

 

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه این شهرستان در راستای اشتغال، معیشت و اقتصاد دغدغه هایی دارد، اذعان کرد: در طول ۱۸ ماه فعالیت در شهرستان بیش از ۶۳۱ میلیارد پروژه های عمرانی انجام شده که  ۶۵ میلیارد تومان آن بخش خصوصی و مابقی دولتی است که یکی از پروژه های بزرگ دولتی بیمارستان دکتر پیروز به عنوان قطب درمان شرق گیلان) است.

 

*پروژه روگذر میدان گیل بزرگترین پروژه ملی در لاهیجان

وی ادامه داد: علاوه بر سرفصل اعتبارات در کنار سفر ریاست جمهوری  مبلغ ۴۷ میلیارد تومان نیز به پروژه سالن ورزشی تختی اختصاص یافت که در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد و پروژه روگذر میدان گیل نیز با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومانی از دیگر پروژه های بزرگ در شهرستان است.

 

میرغصنفری در خصوص شیوع ویروس کرونا که از اواخر سال گذشته آغاز شده، افزود: مقابله با ویروس کرونا بهترین نماد وحدت ملی در کشورمان بود که توانستیم از این بحران تا امروز به شایستگی عبور کنیم که در این زمینه اولین شهید خدمت در لاهیجان به شهادت رسید.

 

وی تاکید کرد: این شهرستان به واسطه گردشگر پذیر بودن در اوایل با حجم زیاد و  شیب تند بیماری مواجه بود که همچنان نیز باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

*  ۸۲ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
وی عدم پرداخت مطالبات را یکی از دغدغه‌های چایکاران عنوان و اذعان کرد: لاهیجان پایتخت چای ایران است که بیش از ۱۱ هزار تن برگ سبز چای خریداری شده که از ۴۷ میلیارد تومان برگ سبز خریداری شده تا پایان خرداد، ۸۲ درصد مطالبات پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار