کد خبر: ۸۶۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 30 June 2020
 
تابناک/در این روزهایی که فعالیت‌های کاری آنها با تعطیلی مواجه شده، مجبورند تا بیشتر یکدیگر را تحمل کنند و گاهی عنان تحمل از کف می‌دهند و صدای دعوا و مشاجره از خانه‌شان در نشویل به گوش می‌رسد. اما مجله Gossip Cop به نقل از سخنگوی رسمی نیکول کیدمن، وجود هرگونه اختلاف میان زوج هالیوودی را رد می‌کند و می‌گوید: همه چیز مثل همیشه خوب است.
 

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

اختصاصی «تابناک با تو»؛ در این گزارش قصد داریم تا جنجالی‌ترین شایعات دنیای سلبریتی‌های جهان را که در سایت‌ها و مجلات متنوع منتشر شده برای شما گردآوری کنیم. این شایعات می‌توانند دیدگاه جالبی را درباره دنیای سینما و شهرت به ما ارائه بدهند. با ما همراه باشید.

اختلاف و مشاجره بین نیکول کیدمن و همسرش کِیت آربن به دلیل قرنطینه

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

مجله life & style گزارش داد که نیکول کیدمن و همسرش آربن به دلیل ماندن زیاد در خانه در دوران قرنطینه کرونایی، در خانه‌شان در نشویل آمریکا به مشکل برخورده‌اند و دعوا و مشاجره سر هر چیز کوچکی،  به عادت روزانه آنها تبدیل شده‌است. این دو از همان ابتدا هم زندگی‌ با ثباتی نداشتند و شایعات زیادی درباره آن‌دو وجود داشت و رسانه‌ها ادعا می‌کردند این‌دو چهره سرشناس، یکدیگر را فقط به خاطر دو دخترشان تحمل میکنند و آنقدر مشغله کاری دارند که هر چند هفته یکبار، یکدیگر را می‌بینند. در این روزهایی که فعالیت‌های کاری آنها با تعطیلی مواجه شده، مجبورند تا بیشتر یکدیگر را تحمل کنند و گاهی عنان تحمل از کف می‌دهند و صدای دعوا و مشاجره از خانه‌شان در نشویل به گوش می‌رسد. اما مجله Gossip Cop به نقل از سخنگوی رسمی نیکول کیدمن، وجود هرگونه اختلاف میان زوج هالیوودی را رد می‌کند و می‌گوید: همه چیز مثل همیشه خوب است.

زندگی مشترک کانیه وست و کیم کارداشیان به آخر خط رسید

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

مجله Star در گزارشی نوشت که اختلافات تمام‌نشدنی کیم کارداشیان و کانیه وست به جاهای باریک کشیده شده و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جدایی این زوج مشهور از هم خواهیم بود. اما ماجرای این اختلافات به بی‌توجهی کانیه وست به خانواده‌‌اش باز می‌گردد، او  هفته‌های طولانی به دلیل فعالیت کاری و مشغله‌ای که دارد از خانواده خود دور زندگی می‌کند. کیم کارداشیان هم به این سبک از زندگی اعتراض کرده و از او خواسته تا بیشتر به خانواده و چهار فرزندش توجه کند. اما مجله Gossip Cop به نقل از یک منبع آگاه و نزدیک به خانواده کارداشیان، این اختلافات را رد کرد. 

فرزند خوانده مخفی کتی هولمز

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

مجله Woman's Day نوشت کتی هولمز همسر سابق تام کروز، به تازگی یک پسر شش ماهه را به فرزندخواندگی پذیرفته است تا برادر کوچک سوری کروز دخترش باشد، سوری سالها پیش آرزو داشت که یک برادر داشته باشد. این فرزندخواندگی مخفیانه انجام شده است و کتی هولمز تمایلی به افشای خبر در این‌باره ندارد. اما مجله گاسیپ این شایعه را رد کرد و به نقل از منبعی مطلع آن را تکذیب نمود. 

گفتنی است که سوری دختر کتی‌هولمز لقب خوش‌استایل ترین کودک جهان را از آن خود کرده است. با این وجود منتقدان و روزنامه‌نگاران او را به کودک آزاری متهم می‌کنند زیرا کتی هولمز لباس دخترش را از معروف‌ترین خانه‌های مد جهان می‌خرد، لباس‌های دختر او نسخه کوچک شده لباس‌های زنانه هستند و با سن و سال کم او تناسبی ندارند. منتقدان می‌گویند تنها چیزی که برای کتی هولمز اهمیت دارد شوآف جلوی دوربین رسانه‌ها کنار دختر کوچکش است، کتی هولمز به دخترش اجازه می‌دهد که مثل زنها آرایش کند و کفش پاشنه بلند بپوشد، اقدامی که می‌تواند یک نوع کودک آزاری تلقی شود.

کیت میدلتون و مصاحبه اختصاصی برای پاسخ دادن به سوالی درباره بانوی اول انگلستان بودن

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

مجله In Touch گزارش داد که کیت میدلتون خود را برای یک مصاحبه اختصاصی برای پاسخ به جنجال‌های گزارش اخیری که درباره او پخش شده آماده می‌کند. در این گزارش آمده بود که او و مگان مارکل با یکدیگر اختلاف و رقابت نفسگیری دارند، شاید او درباره احتمال تولد فرزند چهارمش و جایگاهش به عنوان همسر پادشاه آینده انگلستان هم توضیح بدهد. اما مجله گاسیپ به نقل از کاخ سلطنتی انگلستان هر گونه مصاحبه درباره این مسائل را رد کرد.

ریان سیکرِست و نابینایی به دلیل تزریق بوتاکس

شایعات چهره‌های معروف جهان در هفته‌ای که گذشت

مجله National Enquirer گزارش داد که نزدیک بود ریان سیکرست به دلیل سوء کاربرد بوتاکس، بینایی یک چشمش را از دست بدهد. ماجرا از این قرار است که به دلیل نیمه تعطیل شدن مطب‌های جراحی زیبایی، ریان تصمیم می‌گیرد تا بوتاکس را در خانه روی پیشانی و نزدیک چشم و بدون کمک گرفتن از متخصص انجام بدهد. این کار عجیب سبب شد تا بینایی یک چشم او به مشکل بخورد تا جایی که احتمال نابینایی او می‌رفت. اما مجله گاسیپ که پیگیر شایعات سلبریتیها است، این شایعه را به نقل از دوستان ریان بی‌پایه و اساس خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار