کد خبر: ۸۶۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 30 June 2020

فرماندار املش خواستار اقدام عاجل برای رفع مشکل آب شهرستان شد

تابناک/فرماندار املش در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خواستار اقدام عاجل برای رفع مشکل آب شرب این شهرستان شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، محمد رنجبر در این جلسه اظهار داشت: مدیران ذیربط باید با توجه به فرارسیدن دوره گرما نسبت به حل  مشکل آب شرب و زراعی شهرستان املش اقدام عاجل کنند.

وی  افزود:مشکل آب شرب ،مشکل اول مردم فهیم شهرستان املش است لذا انتظار داریم مسئوولان ذیربط استانی در این مورد تدبیر ویژه ای اتخاذ کنند تا مردم این سامان برای همیشه از این معضل  رهایی پیدا کنند.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب گیلان در این جلسه گفت:جهت رفع مشکل آب شرب شهرستان املش ۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی  و ارتقاء پروژه تول لات رحیم آباد تخصیص یافته است.

مازیار غلامپور  خاطرنشان کرد:همچنین مقرر شد تا چاههای دهانه گشاد در پایین دست سد پلرود حفر گردد.

وی با اشاره به  حفر و ایجاد چاه آب در حسین آباد خرشتم املش ادامه داد:تسطیح زمین انجام شده  و حفاری این چاه آب از هفته آینده شروع خواهد شد و پیش بینی می کنیم این چاه ۱۰ تا ۱۵ لیتر آب در ثانیه تولید کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری  گفت:برداشت بی رویه شن  و ماسه علت اصلی تخریب پل های شهرستان املش است  درصورتیکه می توانیم مسیر رودخانه ها را در کنترل خود در آوریم و از چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار