کد خبر: ۸۶۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 30 June 2020

امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثارگری نیازمندیم

تابناک/فرماندار رشت با اشاره به وضع تحریم های سخت اقتصادی علیه کشور و فشارهای اقتصادی بر روی خانوارها، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند ترویج فرهنگ ایثارگری و توجه به دیگران در سطح جامعه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در دیدار با جانبازان و فرزندان جانباز شاغل در فرمانداری، با بیان اینکه ایثارگران بزرگترین سرمایه وجودی خویش را در راه اعتلای نام وطن و پاسداری از آن در معرض خطر نهادند، اظهار داشت: ایثارگری مقوله بسیار مقدسی است و به خصوص در کشور ما که چارچوب فکری و ایدئولوژی آن بر مبنای دین مبین اسلام است، این مهم بسیار حائز اهمیت است.

مقام عالی دولت در مرکز استان، با اشاره به اهمیت اسلام به مقوله ایثارگری و جایگاه رفیع ایثارگران، تصریح کرد: در شرایط سخت و حساس است که ایثار و از خودگذشتگی معنای عینی می یابد و باید با ترویج فرهنگ ایثارگری زمینه را برای تسری این مقوله به تمامی لایه های جامعه فراهم کرد.

فرماندار رشت به اعمال تحریم‌های سخت اقتصادی علیه کشور اشاره کرد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی که برخی از خانوارها با آن مواجه هستند باید فرهنگ ایثارگری و توجه به دیگران در جامعه بیش از پیش ترویج یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار