کد خبر: ۸۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 30 June 2020
حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون های برتر گیلان در رویداد ملی فهما فردا(۱۱ تیر) در منطقه آزاد انزلی خبر داد.
 

 

تابناک/حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزیده شدن ۴۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما اظهار کرد: این کانون‌ها رتبه‌های اول تا پنجم کشوری را کسب کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: از این تعداد تنها یک کانون دارای رتبه برتر در رویداد ملی فهماست، چهار کانون شایسته تقدیر در رویداد فهما شناخته شده و در رتبه چهارم قرار گرفتند و ۴۲ کانون نیز در رتبه پنجم و فعال در استقرار نظام جامع فهما هستند.

 

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون‌های برتر گیلان در رویداد ملی فهما خبر داد و بیان کرد: این نشست با حضور مدیران این کانون‌ها و برخی مدیران کانون فعال استان فردا(چهارشنبه، ۱۱ تیر) در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه در این گردهمایی یک‌روزه «حجت مهدوی» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی به معرفی ظرفیت‌های این منطقه می‌پردازد افزود: معرفی فهما، نقش مساجد در گردشگری، سیاست‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و ارائه امتیازات ویژه برای کانون‌های برتر محور سخنان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان را تشکیل می‌دهد.

 

به گفته وی مولودی‌خوانی، پخش کلیپ، پاسخگویی به سوالات، تجلیل از برترین‌ها و اهدا جوایز، بازدید از آکواریوم منطقه آزاد و گردش با اتوبوس دریایی از دیگر برنامه‌های این نشست برای مدیران برتر در رویداد ملی فهما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار