کد خبر: ۸۶۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 30 June 2020
 
  تابناک / در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت دکتر ناصر حاج محمدی از ناصر عطایی معاون مالی و اقتصادی ، بهارمست، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، کریم سرپرست، سرپرست مدیریت امور مالی و ذیحساب شهرداری و حق بین، ذیحساب اعتبارات دولتی شهرداری رشت به دلیل پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری رشت قدردانی و تشکر کرد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر حاج محمدی در این نشست گفت: از امروز بنا به دستور ریاست جمهوری زدن ماسک اجباری شده و کارکنان هر اداره ای باید برای انجام کارهای روزانه، از ماسک استفاده کنند و شهرداری رشت هم باید به این دستور عمل نماید.

وی بر پیگیری اجرای پروژه های شهرداری تاکید ورزید و افزود: پنج پروژه بزرگ با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منعقد گردیده است و ما باید یک دبیر پیگیری برای این پروژه ها انتخاب کنیم که دائما پیگیر کارهای این پروژه ها باشد.

شهردار رشت همچنین گفت: باید از همه ظرفیت ها برای تأمین منابع مالی اجرای این پروژه ها استفاده کنیم و باید حداقل۲۵ درصد از چهار هزار میلیارد تومان تامین گردد. در همین زمینه جناب آقای دکتر نوبخت می توانند به ما کمک کنند.

شهردار رشت سپس به فعالیت یک موسسه که با شهرداری در زمینه اوراق منفعت وارد گفت وگو شده است، اشاره کرد و گفت: می توان با مدلی از درآمدهای پایدار از طریق انتشار این اوراق منفعت به وسیله موسسه یاد شده برای اجرای برنامه های شهرداری تامین درآمد کرد.

وی همچنین افزود: برای تأمین درآمد پایدار برای شهرداری می توان موضوع واگذاری دریافت عوارض با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار دارد.

گفتنی است در این نشست برخی از معاونان و مدیران دیدگاه خود را در ارتباط با موضوعات مطرح شده، بیان کردند.

 
 
  
 
 
 
 
تعداد بازدید:  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار