کد خبر: ۸۶۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 29 June 2020

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران از آستارا برای تکریم کادر درمانی کشور

تابناک/ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: ۲ دوچرخه سوار سفیر سلامت با هدف قدردانی از پرستاران و پزشکان در معالجه بیماران کرونایی، در محوطه بیمارستان این شهرستان نهال کاشته و با وسیله ورزشی خود به سوی مراکز درمانی کشورمان حرکت کردند.

وحید خاصی پور روز دوشنبه در آغاز سفر ورزشی این دوچرخه سواران از بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: عبدالله مصباح دوچرخه سوار تهرانی و کرامت عزیززاده دوچرخه سوار آستارایی این حرکت فرهنگی و ورزشی را برای تقویت روحیه پرستاران و پزشکان اجرا می کنند.

دوچرخه سوار تهرانی نیز اظهار کرد: در این سفر با کادر درمانی برخی بیمارستان های استان های گیلان، قزوین، البرز و تهران دیدار و به آنها شاخه گل تقدیم خواهیم کرد و سپس به همین منظور به کشورهای ترکیه، یونان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، بلاروس و روسیه نیز خواهیم رفت.

مصباح ادامه داد: در این سفر ورزشی که هفت هزار کیلومتر را ظرف حدود چهار ماه رکاب خواهیم زد، ۱۱۴ اصله نهال را در شهرهای مختلف خریداری و در محوطه بیمارستان ها غرس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما از سال ۸۷ به عنوان سفیران سلامت، صلح و طبیعت در داخل و خارج ایران رکاب می زنیم و تاکنون با شعارهای خلیج همیشه فارس، حمایت از کودکان سرطانی، بی سرپرست یا بد سرپرست و حفظ آبزیان دریای خزر سفر ورزشی کرده ایم.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، تلفات قابل توجهی در سطح جهان به جا گذاشته است و پرستاران و پزشکان در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و به عنوان مدافعان سلامت جامعه، از سوی مردم، مورد تحسین و تکریم قرار می گیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار