کد خبر: ۸۶۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 29 June 2020

 

 
آسیب‌های مالی و جانی تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان؛ با متخلفان برخورد می‌شود

تابناک/گروه استان‌ها- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به آسیب‌های مالی و جانی راه‌اندازی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان گفت: با متخلفان و تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبار، مسعود حلاج‌پور امروز در جریان بازدید از پروژه راه‌اندازی موزه زیتون شهرستان رودبار اظهار داشت: پروژه راه‌اندازی موزه زیتون شهرستان رودبار حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوارم با تلاش‌های انجام شده بتوانیم این موزه را در هفته دولت افتتاح کنیم.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه موزه زیتون رودبار در محل کاخ نهارخوران شهرستان رودبار راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم و استحکام ساختمان این موزه می‌توانیم آن را به موزه باستان‌شناسی رودبار نیز تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رودبار ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد تصریح کرد: شهرستان رودبار ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری، صنایع دستی و تاریخی دارد و توسعه این شهرستان نیازمند عزم جدی دستگاه‌های اجرایی مختلف است. 

حلاج‌پور با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان و به‌ویژه شهرستان رودبار از پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی و بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان از ظرفیت‌های تاریخی و سایر حوزه‌های این منطقه در جهت رشد و توسعه آن بهره برد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان آسیب‌های حوزه گردشگری استان را برشمرد و عنوان کرد: فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز در گیلان خسارت‌های مالی و جانی در پی دارد لذا در همین راستا نظارت‌های دقیقی را اعمال می‌کنیم و با افرادی که تورهای غیرمجاز راه‌اندازی می‌کنند برخورد می‌شود.

به گزارش تسنیم، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان در نشست فعالان بخش گردشگری و هنرمندان صنایع دستی شهرستان رودبار از جمعی از فعالان و هنرمندانی که در ایام شیوع ویروس کرونا در حوزه دوخت ماسک همکاری داشتند قدردانی کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار