کد خبر: ۸۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 29 June 2020

 

چه کسانی از ورود قرارگاه خاتم به پروژه های عمرانی رشت برآشفتند؟
تابناک/در روزهای اخیر خبر ورود قرارگاه خاتم به پروژه های عمرانی رشت موجی از امیدواری را در این شهر ایجاد کرد اما گویا خیلی زود عده ای برآشفتند و سعی در برهم زدن معادلات داشتند.

اختصاصی حرف تازه – در روزهای اخیر خبر ورود قرارگاه خاتم به پروژه های عمرانی رشت موجی از امیدواری را در این شهر ایجاد کرد اما گویا خیلی زود عده ای برآشفتند و سعی در برهم زدن معادلات داشتند.

در روزی که سردار دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به رشت آمد تفاهم نامه همکاری در زمینه احداث ۴ تقاطع غیرهمسطح و پاکسازی رودخانه ها، میان شهرداری و شورای رشت و این قرارگاه به امضا رسید. 

در شرایطی که مدتها مردم رشت چشم انتظار یک پروژه عمرانی بزرگ و قرار گرفتن این کلانشهر بر ریل توسعه بودند و مشکلات مالی فراوان اجازه هیچگونه اقدام ماندگار و بزرگی را در کوتاه مدت نمی داد؛ ورود قرارگاه خاتم، بارقه امید را در شهروندان رشت ایجاد کرد که پروژه هایی به ارزش تقریبی ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهر اجرایی شوند.

در روز امضای این تفاهم نامه ها سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنانی دلسوزانه اظهار داشت: زندگی مردم این شهر باید بهتر از وضع موجود شود. ما شرمنده مردم هستیم و با اوضاع فعلی نزد خداوند پاسخی نداریم. 

سردار عبدالله پور همچنین تاکید کرد: آیا باید وضعیت رشت چنین باشد؟ انتظار می رود دست به دست هم بدهیم و صادقانه برای پیش بردن این پروژه ها و رفع مشکلات در کنار هم باشیم.

تنها چهار روز پس از این صحبت ها، ساعاتی قبل یک رسانه محلی خبر از عزم جدی برخی اعضای شورا برای برکناری حاج محمدی از راس شهرداری رشت داد! این صحبت ها نه تنها نشانی از دست به دست یکدیگر دادن برای رفع مشکلات و پیش بردن سریع پروژه های قرارگاه خاتم ندارد بلکه حرکت آشکار در خلاف جهت صحبت های سردار عبدالله پور، نماینده قرارگاه خاتم در گیلان است. 

در شرایطی که رشت پس از مدتها رخوت، آماده تحولی تاریخی می شد گویا این تحولات، برخی را آشفته کرده است! شاید نیز پای منافعی فردی در میان است که اینچنین در صدد بر هم زدن سریع معادلات هستند.

هرچند بعید است این خبر، حداقل در خصوص تعداد اعضای موافق برکناری شهردار در این مقطع زمانی، صحت داشته باشد اما به هرحال سولاتی در ذهن ایجاد می شود:

۱-چه کسانی از ورود قرارگاه خاتم به پروژه های عمرانی رشت برآشفتند؟

۲-احیانا چه منافع فردی در سکون و درجا زدن این شهر تعریف شده است که تحولات، خاطر برخی را مکدر می کند؟

۳-امروز بلافاصله پس از این تفاهم نامه ها، حاشیه سازی برای رشت و بر هم زدن آرامش چه دستاوردی خواهد داشت؟

۴-این دستاورد نصیب کدام گروه یا جریان خواهد شد؟

بی تردید روزی نقاب از چهره این افراد برداشته خواهد شد و حقایق بسیاری برای عموم مردم رشت برملا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار